En blöt...



.... helg har det varit.
Blött i form av regn, regn, regn å ännu mera regn......
Helt sanslöst hur mycket det kan regna.... :(

Jodå, jag åkte på LS i lördags !!
En härlig kväll blev det även om det var lite tunt i början.
Fick 4 danser med underbara H som förgyllde kvällen.. =))
Tyvärr var inte bästa LS-kompisarna K o S där men lite annat bekant folk som man kunde prata med.

Härligt att se Olle i så god form, en helt annan ork, blick o ansiktsfärg =))




En hel del dans, en hel massa.. ööööh... "sång", tjo o tjim så halsen vart lite hes o rasslig =))
Men kul var det !!!
På slutet fick det bli fox, gick inte att bugga med fotuslingen, attansbananer vad det gjorde ont på slutet...

Igår så tog mina föräldrar bussen till Kalmar så hämtade jag dom där så fikade vi o åt middag hos Kärleken.
Jag var hemma strax innan 8 igår kväll.

Började fundera på om bilen var besiktigad när jag körde till "Brunnen" i lör kväll....
Nope, hur jag än vände o vred på hjärncellerna så kunde jag inte komma på det....
Så jag har körförbud o har haft sen 1a nov...
Bra jobbat !!! :(
Likadant förra året....
Helt omöjligt att komma ihåg...
Så på tors kl 7.40 ska jag besikta här i stan.

Denna dag då??
Inte så mycket planerat, uppehåll ute så en sväng på stan får det bli.
Börjar planera för advent både hemma o för kyrkogården.
Har 3 övermogna bananer som det nog får bli muffins av, synd att slänga dom, har ju muffinstokiga tonåringar att ge dom till :)
Borde verkligen städa bilen men det är så förbannat trökigt även om det inte tar så lång tid... :((
Tja, det reder sig nog...

HA EN BRA DAG !!!

Blue eyes crying in the rain...



Kommentarer

  1. Ja nog har det regnat blä. Idag har vi klarblå himmel här, helt fantastiskt. Ja advent närmar sig med stormsteg, känns märkligt då det är så varmt fortfarande... Kram

    SvaraRadera
  2. Va kul att du kom iväg, jag föredrar regn före snö så tar på mig mina "gladstövlar" (lila med vita prickar) o e glad, hahaha
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Verkar varit en trevlig helg trots "blötan" ... Önskar dig en fortsatt trevlig vecka också!/Mormor

    SvaraRadera
  4. Underbart att du hade en fin helg trots det myckna regnandet! Här öste det också ner och jag jobbade som sagt på lördagen..

    Hoppas din vecka blir fin! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg