Har varit....


... ett underbart väder under förmiddagen, sol å +5-6C...
Tog en tur genom Slottsskogen o uppför garderobstrappan.
Rätt sällsynt att man kan ta garderobstrappan  artonde februari !!!
Man kan tro det är 18e april....
Men tyvärr mulnar det på nu :/
Såg en liten yrvaken blåsippa kika fram försiktigt bland några torra löv vid randen av Åkerhagen.
Det kvittrades i buskar o snår, Herr o Fru Pippi är kanske inte helt överens om hur boet ska byggas :)

Igår vann latmasken men idag fick den ge sig, vidare in på gymmet för ett pass.
Å där spelades helt underbara bugglåtar... :))
Ack vad det ryckte i dansnerverna i benen, man blir så lycklig av det att blodet börjar bubbla :))
När jag låg på bänken o gjorde mina flyes så spelade dom "Ännu blommar kärleken.."
En underbar text om kärlek :)

En snabbis in i duschen så nu är jag ren o doftar gott, ska strax iväg till sjukgympan ang fötterna.
Sen vet jag inte om jag får fler tider, jag får höra vad hon har att säga..
Några ärenden på stan måste göras oxå därefter så dagen rullar på...

Måste bara avsluta med låten "Ännu blommar kärleken.."


HA EN FIN DAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg