Strålande sol...

... å plusgrader !!
Å fågelkvitter i buskarna =))

Ja, jag tog en liten pw denna morgon för att väcka kroppen till liv inför aftonen.
Såå jätteskönt det var ute å såå skönt att inte behöva ta på sig underställ under överdragskläderna jag har utan det räcker med joggingbyxorna.
Så skönt så vantarna åkte av mot slutet =))

Aaaaaajjjjj...... mina magmuskler... =))
Dom vet jag att jag har efter de 2 sista dagarnas träning, visste inte att magmusklerna sträckte sig sååå långt upp i bröstkorgen ;)
Främre lårmuskeln är väl lite trött oxå, det var det jag ville ruska bort på morgonpw'n..

En god frukost smakade ypperligt när jag kom hem så nu blir det spikis en stund innan jag går i duschen.
Vakande i ottan så en slummer på den vore inte fel samt avslappning i övre delen av kroppen inför kvällen.
Kör väl söderut så småningom, vi är några som ska åka ihop om inget oförutsett händer under dagen.

Så jag får hoppas på en toppenkanonkväll, tyvärr kommer inte mina favorit dit ikväll men det finns väl andra :)
Växjö brukar vara bra, ytterst sällan jag haft en dålig kväll.
9 av 10 ggr är det en anings, aningens mer herrar, det bor väl många ungkarlar ute i Smålandssskogen kanske =))
Å det är ju bra för oss !!
Men visst, det har hänt att det varit gravt överskott av kärr... f'låt, damer oxå men det är ett litet lotteri vilket det blir.
Hur som haver, hoppas på en trevlig afton iaf !!

Här en låt med gamla Sannex, idag Per-Håkans =))



HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Lite avis på dig som har sol, här är det mulet och snöar.
    Ha en fin danskväll!

    SvaraRadera
  2. Oj , har du sol ? Ingen sol här.....snöblandat regn kommer det. Nästan som vatten bara..+2 grader har vi!
    Ha en jättefin danskväll!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg