Har varit....



... offline i några dagar av viss anledning men rätt skönt oxå på sätt o vis.
Att vara i stort sett datorfri o bara ha telen att kolla upp med jämna mellanrum.

Dansen i lör var ok, lite för mycket folk o stök för att jag skulle kunna känna mig riktigt bekväm o slappna av.
Tyvärr så spelar dom mer o mer popmusik, många märkliga låtar i lör, det tog sig ef paus som tur var.
Men allt blir kanske inte som man tänkt sig... :/

Idag har jag börjat städa, har tvättat mitt köksfönster o bytt gardiner, ville ha nåt annat än det vita nu så det blev ljusblått.
Fantastiska dagar är det, flera plusgrader ute o det är fft bara februari.
Ska fortsätta imorrn med sängkläder, handdukar, golv mm...

Har sett "Jill's veranda" ikväll, ett mycket starkt program, Kristian Gidlund var ju med.
Höra honom berätta om hur han funderar på om hans då 6 åriga brorson kommer komma ihåg honom...
Att det största som händer hans föräldrar är att dom får begrava sin yngsta son...
Brevet han skrev till sitt barn han aldrig kommer få....

Som ni säkert vet så gick han bort i sept, dagen innan han fyllde 30 år.
Asta skriver i ett inlägg om tro...
Ibland är man förvissad om att det finns en Gud, ibl undrar man varför så mycket händer om det nu finns en Gud....
Som många andra så tror jag väl på NÅT, vad det är sen vet jag inte...
Brukar be en stilla bön om jag ska ut o köra genom skogen att jag ska slippa grisasvin, älgar o annat helvete som kan dyka upp o än så länge har det funkat.
Att jag kan få vara värd det, att komma fram hel o få en bra danskväll....

Men det är annat jag tycker jag är värd oxå men som aldrig sker...
När man är glad så tas det ifrån en, man får bara vara glad korta microstunder...
Att få bli älskad för den man är på gott o ont, hitta nån som matchar in till minsta detalj...
Men det är bara drömmar....



SOV GOTT....

Kommentarer

  1. Utan drömmar vore det mesta meningslöst.
    Förstår hur du tänker..det är inte lätt!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg