I afton dans~~


Kl 21.30 så spinner vi loss till Sannex nere på "Brunnen" !!!
Hoppas på en kanonkväll !!!
Drog en tur till Kalmar igår o fyndade ny outfit för endast 179 kr !!
Jag bara säger, HM !! :)
Den fattiges räddare i nöden :)

Men alltså... hallå??!!
Hur är storlekarna funtade idag???
I toppen köpte jag en S, i kjolen en M, sen provade jag en blus men då fick jag ta stlr 42 !!!
Idag har jag allt fr strl 36 till 42 i kläder o då är jag ju ändå rätt normalbyggd, varken åt ena elr andra hållet....
*suck*...

Så det blev en beigevit top m svarta prickar o en kort, klockad (vid..) marinblå kjol.
Känns stilen igen ?? ;)
Skall användas i afton :)

Sen åkte jag till ett gym i Kalmar o köpte prot.pulver o jag fick ta på Isotonic rehydra.dryck som jag jagat så länge :)
Helt suveränt ef en sån danskväll som (hoppas iaf..) det blir ikväll.
En i pausen o en efteråt så är kroppen pigg dagen efter. 
Innehåller elektrolyter som gör att kroppen återhämtar sig snabbare, sist var jag skitslut i 2 dagar när jag bara drack vatten.

Halleluja.... säger jag bara, vilken danssommar det blir på Logen i Kalmar i år :)
Helt underbart !!!

Premiär fredagen den 30 maj
 OBS NY TID kl 20-24 till Donnez,
6/6 kommer Black Jack 
13/6 Elisa's 
27/6 Mats Bergmans Orkester
4/7 Dolbys med Lasse Sigfridsson 
11/7 Sannex 
18/7 Streaplers 
25/7 Claes Löfgrens 
1/8 Per Håkan 
8/8 Elisas 
15/8 Donnez 
22/8 Fernandoz 
29/8 Mats Matz Bladhs
5/9 Drifters

På fre 28e  så drar ju Lets Dance igång :)
I år är följande med :

Steffo- Cecilia Ehrling
Patrik Sjöberg- Maria Bild
Kenza (nån bloggare??)-Calle Sterner
Phoenix (gladiator)-Keera Kinnunen
Jasmine Kara- Stefano Oradéi
Gunhild Carling- Kristjan Lotus
Emma Igelström-Tobias Wallin
Glenn Hysén-Jeanette Carlsson
Benjamin Wahlgren-Sigrid Bernson
Simon Kachoa (vann Biggest loser förra året)
Lotta Engberg

Jaha, å vilka tror vi på här då???
Gunhild o Simon.
Även om Gunhild lider av snurrsjukan så är hon en multiartist o kan garanterat lära sig dansa lika bra som hon kan spela :)
Simon för hans enastående envishet o vinnarskalle, han skulle bara klara det.
För den som inte vet så vägde han in på ca 173 kg o han tappade nästan halva sin kroppsvikt genom svett, hård träning o rätt kost.
Han gick alltså ner nånstans 80-85 kg !!!
Glenn då??
Tja, nånstans har väl Anton fått sin dolda talang från, om det sen är fr Glenn elr sin mamma, det får man se :)

Men nu jäser min bröddeg, jag var alldeles för trött igår när jag kom hem för att ställa mig o baka bröd då så jag drog igång den nu på förmiddagen ist.
Sen ska soffmattan ut o piskas i frisk vårluft.
Hoppas på en premiärtur på mina inlines idag, är ett kanonväder so far :)

Skälby Loge



HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Får nog googla Gunhild, ingen aning om vem det är...
    Hoppas du får en toppenkväll

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en bra kväll.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg