Halva.......





.......... oktober har passerat, 2.5 mån kvar av året.
Idag har omgivningen varit grå men med behaglig temperatur ute.
Jag tycker det softa, gråa dagsljuset är vilsamt men jag vet jag är rätt ensam om att tycka det...
Vilsamt för själen, vilsamt för hjärna.....
Runt 12C har det varit, skönt med mild höst, kylan kommer var så säker.

Men det är en tung höst, av flera orsaker jag inte kan gå in på än så länge.
Men det reder sig väl, det brukar det göra men dåliga nyheter likväl som olyckor kommer sällan ensamma........

Imorrn slutar jag tidigt, redan 14.30, tyvärr får jag inte ut så mycket av det för jag ska på dejt med Dear James, jag ska få akupunktur igen kl 15 å är hemma i vanlig tid ändå.
Men positivt är att jag betalar bara 50 spänn, sen har jag frikort till mars-april typ (tror jag..)

Fredag är lång dag för mig, sambon ska bort på aktiviteter med jobbet, ska dumpa honom i stan på morgonen.
Sen kommer han hem framåt sena kvällen, jag lär få hämta honom misstänker jag.
Men lill-loppan kommer å förgyller sin gamla mors tillvaro, hon anländer fre kväll med tåg.
På lördag ska vi gå på marknad på Stortorget, det är höstmarknad i dagarna 2.
Men fre jobbar jag ju så det går inte men lör hoppas vi på uppehållsväder.

Nu får det bli Bönder på tv, förra onsdagen satt jag på jour-vc hela kvällen så då missade jag det.
Nu är det ingen katastrof, jag har tappat en del av intresset för det men som förströelse är det okej.
Sen är det premiär för Det svenska popundret på 1an som jag tänkte se.
Även om jag är för ung för att minnas 60 talet musikaliskt kan det va kul att titta på det.
En äggmacka får slinka ner i magen oxå.....

HA EN BRA KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg