Torsdag..........





........ kväll har det blivit....
Nu är det nästan mörkt ute när jag kommer hem efter stängning, går så otroligt fort nu.
Tycker jag  ändrar timern i köksfönstret var å varannan dag allt tidigare men så är det denna årstiden.
Mörkret gör mig inget, jag tycker det är vilsamt men när kylan kommer, det gillas icke... 😖

Har handlat inför helgen, blir 3 snittar å Tiramisu till dessert.
Mer avancerat än så behöver det inte vara.
Jag får numera tänka mig för hur mycket jag orkar, just nu är det överjävligt....
Är väl inne i nåt skov för smärtan är hemsk, jag fick ju sån smärta mitt i bröstet i mån kväll å det hänger i.

Tillbringade hela onsdagskvällen på jour-vc för jag trodde ev gallgångarna krampade av nya medicinen men det var det inte.
Han konstaterade dock att hela bröstkorgen är inflammerad, varenda gångjärn i revbenen är inflammerade.
F ö väldigt vanligt på kvinnor....
Eeeeeeh......ok.......  😕
Han beordrade mig att kontakt vc idag för ett blodprov ang ev biverkning av medicinen men så blev det...... eeeeh...inte..... 😒

Men jag får nog tänka om, det går snart inte....
Smärtan är konstant å det är ju inte bra, att jobba så smärtpåverkad som jag varit dessa dagar är inte optimalt.
Vare sig för jobbet eller mig själv...

Kollar lite tv, sen får jag försöka lägga ner lite grejer till helgen.
Behövs inte så mycket men lite plock blir det alltid....

HA EN BRA KVÄLL !!!






Kommentarer

Populära inlägg