Fredag........


.... Ă„ Alla 💖 dag....
Ja, tĂ€nk vad en dag som denna kan fĂ„ hjĂ€rtan, ballonger Ă„ rosor att flöda överallt, bĂ„de pĂ„ fb Ă„ i affĂ€rerna 😄
Jag hade en vacker bukett stod pĂ„ bordet nĂ€r jag vaknade sĂ„ det var ju tur att jag la fram chokladen till honom innan jag la mig 😄
Jag undrade var han hade gömt dom, han jobbade ju till 00.30 i natt men han hade haft dom inne pĂ„ lunchrummet pĂ„ jobbet tills han Ă„kte hem 😊
Vi Àr vÀl lite förutsÀgbara, jag fÄr alltid rosor Ä han fÄr alltid choklad men det alldeles tillrÀckligt.
Nu hĂ€nder det ju att jag fĂ„r blommor nĂ„n gĂ„ng bara sĂ„dĂ€r för att han kĂ€nner för det Ă„ det Ă€r alltid lika vĂ€rmande 💕

Det var kallt imorse sÄ jag fick vÀnta till 11 tiden innnan jag gav mig ut en kort runda pÄ 5 km.
Trots att jag bara gick sÄ putsade jag Àven den tiden till ganska exakt 50 min.
Hade haft en mycket jÀmn kilometertid, det spelade pÄ 40 sekunder hit el dit sÄ det var bar att hÄlla konstant tempo.
Ryggen kÀndes lite sliten, det blev rÀtt mycket igÄr sÄ dÀrför sprang jag inget idag.

Efter dusch Ä fixa till sig lite sÄ drog vi till stan för att Àta lunch pÄ GS men nu valde vi rÀtt stÀlle idag, Chilli & Wok.
SÄÄÄÄ jÀttegod mat !!!!
Skulle inhandla mjukisbyxorna men det var tur att jag provade dom.
Perfekt i storlek men benen ½ m för lĂ„nga sĂ„ det fick vara.
MÀrkligt nÀr jag har exakt likadana i grÄtt i samma storlek Ä dom Àr lagom lÄnga........

Har vilat lite nÀr vi kom hem men fÄr dra igÄng kvÀllsmaten.
En Bookmaker toast blir det nu nÀr vi Ät lunch i stan Ä moussebÀgare till dessert.
SÄ jag ska gÄ Ä steka ryggbiffen som vi ska ha pÄ den Ä göra i ordning mackorna.

Resten av helgens meny blir följande:
Lör- KöttfÀrslimpa med grönpeppar-konjaksÄs, potatis Ä kokta morötter.
Sön- Torskbiffar med rÀkor, potatismos, romsÄs Ä varma grönsaker.

HA EN BRA KVÄLL Å
SPRID LIKA MYCKET 
KÄRLEK IMORRN !!

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg