Jovars......


.... vraket är vid liv än så länge........
Har dock varit sovandes en stor del av tiden sista 2 dagarna, så även denna förmiddag.
Men en dusch å rena kläder så känns det bättre, ska äta lite om en stund oxå.
Är tacksam att jag sluppit ont i halsen för jag får nästan panik att ha ont i halsen, det är bland det värsta jag vet.
Jag får nästan kvävningskänsla när man har så ont att man knappt kan svälja eller andas.

Idag har jag nog ingen feber iaf så det går väl åt rätt håll.
Men hostan börjar komma men så är det, sambon har hostat som ett tröskverk i veckan.
Men jag är fruktansvärt uttråkad.........
Trött på att bara ligga inne för man orkar inget, ont i kroppen av att ligga för mycket.
Trött på att titta på tv för att tiden ska gå, jag har inte varit ute sen i fre förmiddag.
Men jag ska försöka gå ut lite sen, solen skiner iaf.
Åtminstone ut till postlådan för att se om det finns nån reklam, alltid nåt som piggar upp 20 min av tiden.
Igår trodde vi domedagen var här, regnet piskade på rutorna, det stormade i träden så det dånade å så en fullkomligt galen hagelskur på det.
Middag igår blev otroligt o-lyxig för en lördag, ugnspannkaka med bacon så jag ska ta sista biten till lunch nu. 
Ikväll blir det rostade rotsaker med bratwurst å hemgjord cole slaw sallad.
Så hoppas jag att jag har lite mer energi imorrn så man kan göra nåt annat än att ligga i soffan å glo på dumburken......

HA EN BRA SÖNDAG !!

Kommentarer

Populära inlägg