Välkommen Februari......


Nu har februari gjort sitt intåg, kärlekens månad 💕💕
Det är ju Alla 💖 dag om 13 dagar så det får man väl kalla denna månad för.
Med +8 å gråväder denna 1a februari.
Jaja, bättre än -8 å snöstorm iaf 😄

Jag sov rätt länge idag så förmiddagen blev lite seg.
Än en gång har jag fått bevis för att jag mår bäst med havrebaserad frukost, det åt jag inte idag å jag mådde skit i ett par timmar efteråt.
Matt, tung i kroppen å huvudet på gränsen till huvudvärk, allmänt slö å mådde skit innan systemet smält maten.
Sambon hade köpt bakeoff bröd som vi bakade av å så tog jag varm choklad å kokta ägg till det.
Jättegott men jag mådde inte bra av det...

Vet inte hur jag står viktmässigt men ska kolla det kommande vecka.
17e februari ska jag till läkaren å har det inte blivit nån viktskillnad så får man göra nåt åt det via sjukvården.
Jag vill inte dra på mig övervikt-fetma pga medicin, då får man gå nån annan väg.
Ligger på 1200-1500 kcal per dag, beror på hur sambon jobbar.
Något mer på helgen då jag lagar fulla middagar men så mycket som jag rört på mig så borde jag ligga på minus iaf.
Men visst är det tråkigt, aptråkigt att vakta på kalorierna men tyvärr är ju det den enda vägen att gå om man vill loosa vikt.

Tog en tur till stan vid 13 tiden idag.
Orkade inte sitta hemma framför tv'n en hel lördag så jag körde in.
Men tänkte inte på att det var helg efter löning 😖
Jag ska INTE åka in en sån dag........
Alldeles för mycket oväsen, starka parfymer å en massa folk...
Att man aldrig lär sig... 😖

Men en tur till Stadium outlet blev det, inköp av ett par nya NIKE Pegasus samt ett nytt pannband.
Nånstans ska det ligga ett sånt pannband men jag är inte f-n till att hitta det....
Men bara för att jag köpt ett så hittar jag väl det imorrn... 😑 
Jaja, det kostade inte så många kronor så då får jag väl ha 2 då.
Jag har haft mina nuv NIKE sådär 1.5 år nu så det var väl dags för ett par nya.
Stod å höll i ett par Asics som jag oxå haft innan men fick syn på NIKE skorna så jag tog dom istället.
Så nu så kommer jag flyga fram som Pegasus i skogen 😄


Å så börjar Mellohelvetet ikväll..... 😖
Det är tur att det finns andra kanaler..
Jo, det finns säkert bra artister-låtar men hela upplägget är ju ett skämt.
Nä, tacka vet jag på den gamla goda tiden 😉😄
Jaha....nähä....... så mycket mer blir det väl inte denna lördag.....

Mello när den var som bäst 💖


HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Populära inlägg