Skit.......





.... är det........
Det var det i tisdags oxå så man kan tro att jag bara har skitdagar men jag har haft 2 bra dagar dessemellan.
I onsdags så drog jag ur sängkläderna, sanerade hela sovrummet på damm å bäddade rent.
Sambon var ju nästan frisk så jag ville tvätta bort allt virusinfekterat.
Kl 11 hade jag ju varmvattenrehab, sååå skönt att glida ner i det varma vattnet 😊
Det bästa är att sen är det lunch så det är ingen grupp efter oss så man behöver inte stressa i duschen utan kan ta den tid man vill.

Kl 22 undrade sambon om vi inte skulle ha några mattor i sovrummet.....
Ooooooops.......dom hade jag totalt glömt bort ute på altanen men dom var välvädrade iaf 😄 

I torsdags så drog jag ut på mellanrundan å för 1a gången nånsin så orkade jag springa uppför hela jävla backen in mot Ingelstad.
Nu kanske inte nån annan tycker det är så märkvärdigt, en backe på ca 400 m som börjar svagt men stiger allt kraftigare till man toppar krönet. 
Men om man tänker på hur jag var för bara 4 mån sen, när jag gick som en långsam, rostig robot med oerhörda smärtor, då är det en enorm bedrift att kunna göra det.
Nu fick jag oxå se vart skåpbilen gått av vägen i tisdags längs 27an , en stolpe var nerkörd å kraftig fåra i marken.

Åt en god frukost när jag kom hem, duschade, satte i linserna, la på lite mascara å åkte in till stan.
Fick ju nålar hos Sir James å han kollade min axel.
Han tror det är en inklämning men det kan ta lite tid för det att bli bra.
Jag vaknade ju för 6 veckor sen med obeskrivlig smärta i hö halsmuskel, axel å skulderblad, jag var ju nästan förlamad i armen.
Det släppte successivt men har aldrig blivit riktigt bra men jag fick övningar att göra å ett par nålar.
Men jag har ju tät kontakt med honom så han får hålla koll på det.

Väl hemma så säckade jag ihop, jag blev alldeles matt....
Började kännas konstigt i nacken, stel å ont å jag var hängig.
Jodå, sambon har delat med sig generöst av sitt virus så nu är jag däckad i förkylning.
Denna gången klarade jag mig inte......
Vaknade helt mosig idag, tanken var att storstäda men det gick inte.
Men toaletterna är städade aif, jag bytte ju handdukar när jag bytte i sängen å jag har dammsugit det värsta men sen var orken slut.
Ligger på gränsen till feber men nu blir det vila.
Inte så kul med virusinfektion när man har bakomliggande symptom som jag men det är bara att härda ut å försöka lindra.
Tur det är denna helgen å inte nästa lördag, då spelar världens bästa Blender på klubben 😄 
Det ser jag verkligen fram emot att spinna loss till dom 😄

När det är fredag, då är det dansband.. 😄
Vrid upp volymen å spinn loss på köksgolvet 😎

HA EN BRA FREDAG !!!




Kommentarer

Populära inlägg