Tack......


..... för alla snälla Krya på dig hälsningar 💗
Dom har nog gjort nytta för jag är betydligt bättre idag om än lite avslagen....

Jag orkade faktiskt vara uppe igår från 12.30 till kl 20, inte illa !! 
Dock vaknade jag idag med en grym huvudvärk, det tog några timmar att bli av med den.
Svårt att säga om den nya medicinen har gjort nytta när jag blev så jätteförkyld som i helgen men det ger sig med tiden.

Idag har jag iaf anmält mig till Löparweekend för nybörjare 21-22a mars.
Messade pinglan B om det men hon skulle till fjälls då annars hade hon nog hängt på.
Hon är ju ingen nybörjare, hon drar ju iväg som en jädrans gasell, en kilometer väl under 7 min.
Jag är väl inte en nybörjare heller egt på så sätt men jag är självlärd som i så mycket annat så det ska verkligen bli intressant att få lära sig teknik mm.

Tekniken att kunna bli bättre, att springa effektivt å kunna bli snabbare.
Samtidigt lära sig springa så man bränner kärringfläsket effektivare oxå.
För att springa så lungorna håller på å sprängas betyder inte att du bränner fett effektivast.
Mycket annat matnyttigt oxå får jag hoppas så det ska bli skoj.
Det är även rörlighet, styrka, föreläsning om Hälsa i helhet, om trail, backar mm.
Arrangemanget är ju inom rimligt avstånd å rimlig kostnad, annars hade jag inte gjort det.
Jag hade inte dragit uppåt Stockholm för det men 13-14 mil är acceptabelt.

Jag har aldrig varit i Halmstad, aldrig varit på Tylösand så det ska bli skoj att få se det även om det inte är badväder direkt.
Som ölänning har jag aldrig behövt dra iväg nånstans sommartid, allt fanns juh hemma.
Konserter, bad, nöjen, allt......
På ett sätt har man varit priviligerad, på ett annat sätt har man säkert missat mycket men så är det, man kan inte vara överallt.

Sambon drog iväg tidigt idag, bilen är på verkstad å dom ville nåt så han åkte tidigare.
Men vid 1 tiden så gav jag mig ut i det fina vädret, alldeles vindstilla å soligt.
Jag GICK 5 km, tog 1.04 men jag kom ut å fick frisk luft å röra på mig.
Men sååå svårt att gå med handbromsen hårt åtdragen när man vill dra iväg i det fina vädret men jag var rätt trött när jag kom hem så det var nog klokt ändå.
Men bättre 5 km i långsam takt än inget alls......... 😊

Ja, händer inget på 2 månader utöver sonens 20 års dag så händer hur mycket som helst i mars månad 😄
29e feb dansar vi ut februari månad till bästa Blender på klubben.
6e mars Vårmarknad i stan
7-8 mars åker vi hem till ön, dessutom kalas hos kusinen den helgen.
13e mars är det funktionärsfest på klubben
15e mars fyller sambon år, dessutom spinner vi loss till bästa Blender igen fast på Swing den kvällen.
21-22a är jag på Löparweekend å 
28e mars dansar vi ut mars månad (nästan iaf) till bästa Wahlströms på klubben 😄
Ja, jäklars förstår ni, vilken månad det blir !!!
Hoppas bara att vi håller oss friska.........

Dessutom ska jag ÄNTLIGEN få kolla min hörsel 10e mars å 12e mars ska jag till frissan.
Liknar just nu mest ett mufflonfår... 😖
Håret är för långt för att vara kort å för kort för att vara långt så det står som en sky runt huvudet om jag inte tvingar ner det....
I-landsproblem jag vet, men iaf.......

Nu är sista maskinen tvätt klar för denna gången så jag får väl gå å hänga upp det.
Annars blir det väl mest vila ikväll så hoppas jag att jag är ännu bättre imorrn.

Lite Blender måste vi ha såhär på månda'n... 😄
Hon har en alldeles makalös röst denna lilla Maria 💖
Mi amore... 💘


 

HA EN BRA KVÄLL !!


Kommentarer

Populära inlägg