Fredag........





.... har det blivit å helgen står för dörren.
Jag har inte ids att slå på datorn å blogga sen i tisdags, jag har varit rätt "off"..
Jag var ju hemma i tisdags från "the office" för jag hade sån huvudvärk.
Onsdag förmiddag var skaplig så jag drog till stan, handlade mat, fixade en del annat men sen kom huvudvärken smygande igen så jag låg däckad resten av onsdagen.
Hade min sista dag på "the offfice" igår, jag gjorde lite småplock bara, man kan inte dra igång nåt projekt för en dag, det går inte.
Så nu är det slut, jättetråkigt........

Jag har haft nåt att kliva upp till, fixa till sig lite, åka hemifrån för några timmar.
Har fått pratat med andra än sambon, sambon i all ära men kul med nån annan oxå.
Nu finns ju ingen dans öht så då träffar man inte nån annan genom det heller.
Jag har ju väldigt mycket ensamtid hemma pga hans arbetstider.
Men det är bara att gilla läget vare sig man vill eller inte.
Nu ska handledaren jag haft skriva rapport å lämna till sjukgymnasten på AF.
Sen skriver han i sin tur om den till handläggaren på AF å sen menar dom på att man kan börja fundera på vad för jobb jag ska ha.
Men det tar ju några veckor, sen kommer semestrar så det tar väl till efter sommaren typ 😖

Jag läser ju Platsbanken varje dag men det är inga jobb som passar mig, mycket bemanningsföretag som söker, mycket "hets" i annonserna.

Man ska gilla högt tempo, vara stresstålig, ha ett stor leende på läpparna, vara en i gänget, boom, boom, boom......osv.
Jag bli trött bara att läsa det.... 😟
Men sjukgymnasten på af menar att såna jobb som kan passa mig ligger inte ute på Platsbanken å jag vet dom har dolda jobb som det heter.
Det suger att vara fattig för den som inte vet det........  😖


Gjorde ett ryck på förmiddagen å bakade italienska mandelskorpor eller biscotti som man säger.
Dom blev jättebra så men Leilas recept är nog bättre tror jag.
Men sen tog inspirationen slut men får försöka rycka upp mig imorrn å göra nåt vettigt.
Nu ska jag baka lite till mammas 85 årsdag nästa helg, städa här hemma innan vi åker till ön så nästa vecka finns lite att plocka med.
Det är ju  Kristi Himmelfärdsdag på torsdag, det är ju helgdag, det hade jag noll koll på... 

Å så har Paolo Roberto blivit tagen med byxorna nere, bokstavligt talat......
Å tänk, det är ALLTID första gången dom gör det när dom blir påkomna, det har aaaaaaaaaaaaldrig hänt förut...
Jag skiter i vilket hål han har i själen, man gör inte så.
Man förnedrar inte sin flickvän så offentligt, stackars tjej, hon är ju bara hälften så gammal som honom.
För att inte tala om den arma kvinnan han köpte sex av...
Jag led med Stefans Carlssons? fru, fd landshövdingen i Kalmar när han blev påkommen att ha ringt telesexsamtal för skattebetalarnas pengar från landshövdingeresidentet.
Att bli så fruktansvärt förnedrad offentligt, arma kvinnor.........
Å det var ju inte i nån sunkig förort utan på flådigaste Östermalm , det är väl där som hallickarna-traffickingorganisationerna har sina lägenheter.

Så det gäller att han har pengar undanstoppade för det lär inte komma in några nya på länge.
Men han blev ju filmstjärna efter att ha slagit ner folk i Kungsträdgården så om 2-3 år sitter han som expert i tv-soffan å berättar hur man tar sig ur att köpa sex i sexträsket när dylika ämnen tas upp.
Sen skriver han en bok å sen sitter han å signerar i bokhandlar å blir beundrad igen.
Han satt redan imorse å blev intervjuad, det är ofattbart.... 😡
Kom ihåg var ni läste det först.......

Nä, ikväll händer inte så mycket spännande, kollar Lets Dance men inte ens det kan fånga intresset som förr.....

HA EN BRA KVÄLL !!







Kommentarer

Populära inlägg