Måndag......


Ny vecka igen.......
Söndagen förflöt utan större incidenter, det var mulet men rätt skönt ute.
Jag gav mig själv en spark in da a** å gav mig ut en runda vid 12 tiden, till bommen å tillbaka så det blev 5 km.
Otroooligt omotiverad 😖 men det gick snabbt den rundan oxå så jag var förvånad men nöjd, 3 ggr förra veckan så det är bra.
Ibland när man är som mest omotiverad går det som bäst, förmodligen för att man inte har några förväntningar på det.
Mötte regnet när jag hade ca 1.5 km kvar men det blev en lätt skur så jag blev inte så blöt.
Dock tog jag bilen in till Ingelstad till affären å där hade det nog varit smärre skyfall för det var mycket vatten på asfalten så det var synnerligen lokalt.

Tja... nä....... så mycket skoj händer inte nu.....
Har börjat sista veckan på "kontoret", det har varit lite varierande men jag har haft nåt att göra å nåt kommer väl ut av det får vi hoppas.
Ska väl bjuda på nåt på torsdag när det är sista dagen så kommer det en ny på min plats nästa måndag.
Det är ju en ständig omsättning på folk där, mellan 4-6 v stannar man där beroende på vad utredningen ska ge.

Jag har ju inte haft mina hörsnäckor sen i torsdags men det var inte bra.
Det blev nästan att börja om på nytt idag, det var för länge att vara utan nu i början.
Jag märkte ju ikväll när jag plockade ur dom att jag får höja tv'n 1-2 snäpp på volymen så visst gör det skillnad.
Jag är rätt trött i huvudet, det är en omställning för hjärnan att ha dom, allt låter ju annorlunda så jag får nog vara mer noga med det.
Åtminstone några timmar även om jag hemma själv. 
Har varit nåt så isande svinkallt idag så det var hemskt.
Morgonen var kall men fy farao vid 11 tiden när jag sprang ner till kiosken för att köpa en dricka.
Hårda, isande kalla nordanvindar men nu har det lugnat ut.

Men nu får jag nog stänga ner här, hjärnan vill inte.
Kollar Rolandz på Rondo, har sett det innan men bra musik mellan varven iaf.

HA EN BRA KVÄLL !!





 


Kommentarer

Populära inlägg