Söndag.......


Ännu en vecka har passerat....
De 2 sista veckorna har varit sega, har varit svårt att slå ihjäl tiden men på nåt vis så rullar det på ändå om än med stor dos tristess å rastlöshet.
Men imorrn så ska jag börja sommarstäda, har funderat ut hur jag ska göra för att orka springa oxå.
Får ta ett rum varje dag så går det rätt bra.
Jag brassar ju gärna på när jag ändå är igång men då får jag rejäla bakslag som tar 3-5 dagar att återhämta sig på.
Man har ett tradigt liv när man ser fram emot att börja städa för att ha nåt att göra..... 😖

Efter gårdagens intensiva regnande så har vi haft uppehåll än så länge.
Drog ut på lilla rundan vid halv 12 tiden idag men som tur var tog jag en tunn, långärmad tshirt med mig, det hade varit för kyligt i bara linnet.
Det har varit mycket moln om än riktigt soligt mellan varven men när solen försvann så var det kyligt på förmiddagen.

Då min födelsedag inträffar om 1 mån å 10 dagar så sa jag till sambon igår kväll att jag önskade mig en Fitbit klocka.
Få bättre koll på motion, kalorier mm än med telefonen så vi kollade på nätet igår kväll å det finns från 500 spänn till 5 500 spänn å än mer än det.
Men vi hittade en för 1695 kr men gick in på prisjakt.nu för att hitta bästa priset å det blev Netonnet för under 1000 kr så det lönar sig att jämföra.
Så vi åkte in idag, den fanns hemma men då var den helsvart å jag tycker det blir för "tungt" på min arm så jag frågade om det fanns andra färger å det hade dom.
Så det blev gråblått armband med urtavla i rosé, jättesnygg !!
Lite konstigt att kunna se sina hjärtslag, det är jag inte van vid... 😊
Det var rätt meckigt att starta upp den men det gick, man lär sig väl mer efterhand.
Fitbit charge 3 heter den.


Vi åt sen lunch på Chili & Wok på GS, det var en del folk faktiskt trots omständigheterna men vi gick inte i några affärer så, jag var ju inne i torsdags.
Gick in på XXL för att se om det fanns nåt snyggt linne, jag har bara 2 riktiga löparlinne å jag hittade ett från Nike, gråblå med orange band, rea på den 😊


Så ikväll blir bara en macka till kvällsmat, vi klarar oss på det efter den lunchen.
Har telefonmöte med sjukgymnasten på af imorrn, "utredningen" är klar å redovisad så han ville ringa om det.
Onsdag ska jag ÄNTLIGEN röntga axelhelvetet för att se vad för fel det är på den, sen vidare å få nålar hos Sir James.
Så så spännande är min kommande vecka.... 😞

HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Populära inlägg