En oförglömlig...

... födelsedag är över... =))
En av de födelsedagar jag alltid kommer komma ihåg..
Sååå mycket presenter, blommor o uppvaktning.. =))
Har lite svårt att tro att det var JAG som fyllde år =))




Skulle bakat tårta i tis kväll ef jobbet men jag fick ge mig, jag var så totalt slut i nacken.
En galet intensiv dag var det. 
Avslutades med att halva Island Riders (vår lokala mc-klubb..) rullade in strax före stängning o köpte fika o mackor så jag jobbade över 30 min.

Så tårtan fick bakas igår morse men det gick bra det oxå..



Halva släkten kom (den e inte så stor.. :) ) o gratulerade + min am.granne.
Så roligt så var det..
Syster kläckte den smarta idén att gå ut o äta igår kväll när dom var hemma o jag fyllde år så vi gick till Robinson Crouse i hamnen.
Buffé för 120 kr/pers inkl alkoholfri dricka.
Så jättegott var det !!
Å efter födelsedagsfikat så var det lagom.. =))

Därefter så strosade vi sakta uppåt torget.
Barbados stod på scen på "Sommarkväll på Borgholms torg.."



Så mycket folk.. =))


Lite födelsedagsfin..


Vet inte men det verkar som om tonårsdottern är nån övervintrad 80 talist =))
Här gick hon i strejk för hon orkade inte stå längre.. =))


Dagen avslutades i lugnet o tystnaden uppe vid Äleklinta..
Så ljuvligt tyst o stilla...


Idag är det tillbaka till verkligheten igen med jobb men är ledig imorrn igen.
Italienskan fyller ju 22 år men hon är ju inte hemma tyvärr..
Hon ringde sent igår kväll fr en svajjig italiensk telefonkontakt..
Italienarna borde verkligen se över sina telenät..
Behöva ringa upp 4 ggr för att genomföra ETT samtal.. =))

Så imorrn ska jag städa mina kökslådor o diska o torka mina nya bestick jag fick o lägga ner.


Fick ytterligare bestick men det ska jag byta o köpa ett Jellybean tårtfat =))

Det var så gudomligt varmt o skönt igår men jag kunde ju inte utnyttja det så jag hoppas på högsommarvärme imorrn oxå.
På kvällen blir det att svira sin bruna spiror till Streaplers på logen i Klamar..
Hoppas på samma fantastiska kväll som förra året.
Publikrekord o rock'n'roll så det gamla bräderna bågnade...

Nu ska jag göra tårta nr 2 till jobbet.
Då vi har en tjej som är glutenint så bakade jag 2 st drömtårtsbottnar på potatismjöl så även hon kan äta av den..

HA EN BRA DAG !!




Kommentarer

  1. Åh vad roligt att det blev en härlig dag!!! Mera grattis och ha en bra torsdag :) Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppendag! Härligt. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg