En sån afton...


... det blev till underbara Streaplers !!!
Publikrekordet rök, snudd på 500 pers där igår kväll !!
Sååå roligt, sååå svettigt, såå mycket folk !!!
Dansade precis ALLA låtar fr 21 intill absolut sista dansen..

Många härliga fox o underbara bugg !!
2 ggr under kvällen blev det en sån kick att jag fick ståpäls på benen.. =))
Helt sanslöst kul !!
Då är man "danshög".. =))

Mycket blandad ålder på publiken, dock inte riktigt så mycket som förra året.
De drar ju en något äldre publik som ibl kan dra ner tempot en del men det var en åldersmässigt ok kväll..
Åkte på ett riktigt jäkla stolpskott i sista låtarna innan sista dansen..
Knappt så jag uppbåda tillräckligt mycket artighet att dansa klart..
Å det var inte enbart dansmässigt...

De tappade lite tempo i låtarna i slutet innan pausen o ef paus blev det inte riktigt det tempo jag gillar men dom är sanslöst bra i rykande rock'n'roll bugg.. =))
Jag är ju en buggare, fox är för mig ett sätt att hämta andan.. =))
Men visst är fox härligt, är jättekul det oxå men buggen slår högre.. =))

Var ju ledig igår men vädret ville inte samarbeta riktigt tyvärr..
Stormade hiskeligt  under dagen men visst, solen kom fram vid 12 tiden så det blev drygt 3 tim nere vid Sjöstugan 150 m hemifrån =))
Men inget bad..
Praktiskt med en beach så nära !!
Idag skiner solen fr en knallblå himmel men idag är det jobb igen.
Benen e rätt möra ef gårdagskvällen men det kommer väl sig..

Fick ju lite annat gjort tack vare de något mulna vädret på för middagen, jag diskade ur 4 kökslådor, diskade o torkade mina nya bestick o la ner.
Gick på staden den stora, bytte min födelsedagspresent mot ett Jellybean tårtfat o de hade ett i rött =))

Åkte en sväng runt graven innan jag begav mig till Kalmar.
Gjorde likadant förra året, han älskade Streaplers men då de sällan spelade/spelar i dessa trakter så blev det aldrig nån dans till dom.
Åkte in på COOP o köpte den ljuslykta jag sett tidigare i sommar för resterande pengar =))
Lite Navy-stuk på den, vindbitet trä..


Nu e alla födelsedagar över för i år..
Nya tag med träning o annat får det bli framöver..
Nu frukost, sen ner o hjälpa mamma innan jobbet..

HA EN LJUVLIG HÖGSOMMARDAG !!!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg