Grattis...



...till vår kronsessa som idag fyller 36 år !!!!
Hennes födelsedag blev ju som bekant Öland's egen nationaldag !!

Hade en ljuvligt ledig idag igår 2.5 mil sö om Kalmar längs kusten.
Sol, sol, sol..... =))
Åt en jättegod lunchbuffé på Stufvenäs gästgiveri..
Då det var så otroligt vackert dukat inne i ett rum så funderade jag-vi på om det var bröllop på G..

Jodå.. =))
När vi gick ut fr byggnaden så mötte vi bruden, vacker som en dröm...
Handlade lite på CG innan jag åkte över bron, det var mycket trafik men allt rullade på.
Hem, svabbade toa, dammsög hela lägenheten, bytte handdukar mm..
Tog en ljuvligt skön dusch o smorde in mig med After sun..
Välbehövligt kan jag säga..

Syster + gubbe dyker upp idag, dom ska bo här i 3 nätter.
Mamma o pappa har fullt i varendaste säng, ett bröllopssällskap på 11 pers har hyrt in sig.
Pappa fyllde 82 år igår så vi ska fira det idag med grillning i trädgården.
Vi blir 11 pers så det ska bli kul.

Igår o idag är det ju mycket jippon i nedre delen av stan i samband med Victoriadagen så vi ska ut o titta på det lite.
Själva arrangemanget på idrottsplatsen väljer jag att se på tv kl 21 ikväll..
Vädret ser lovande ut så jag hoppas på ännu en ledig dag med härligt väder..

HA EN SKÖN SÖNDAG !!!

Kommentarer

  1. Hoppas din dag varit fylld av solsken!/Mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg