Måndagen...

... har snart passerat o veckan är snart inne på 2a dagen.
En intensiv dag idag..

Startade med en pw på ca 35 min men hoppade gymmet.
Det var för vackert väder för det.
Istället åt jag frukost o sen åkte jag ner o la mig på stranden i 1½ tim innan det var dags att åka o jobba.
Har ju bara 150 m till närmaste beach.. =))

Viktorialoppet har gått av stapeln ikväll, halva tjocka släkten har sprungit men jag åkte ju på att jobba o kunde inte.
Men jag är nog lika trött i mina ben som dom..

Ikväll blev det fest nere i Kårehamn, de reste det sista vindkrafttornet idag så det firades med mat o musikunderhållning för E.O.N-folket o de tillhörande företagen som jobbar med det.
Nu är alla 16 tornen på plats !!

Imorrn bitti blir det kanske en snabbrunda o sen måste jag baka.
Ska fundera ut vad jag ska ha för tårta på ons.
Har en glutenallergiker att ta hänsyn till oxå.
Jag är ledig så vi ska ha det mitt på dagen, på kvällen ska vi gå ut på torget men det är "Barbados" som spelar men alltid är det nåt kul...

Dansbandsveckan i Malung har dragit igång.
Guldklavengalan gick av stapeln igår kväll.
LS blev "Årets dansband" o JC (gitarrist i LS..) fick pris av Svenska kompositörers blablanånting..
Å det var han sannerligen värd, mannen med den gyllene pennan som skriver så underbara, fantastiska texter...

Nu e jag trött så jag mår illa...
Blir spikkudden en stund o sen zzzzzzzzzznark.....

HA EN SKÖN KVÄLL !!


Kommentarer

Populära inlägg