En sån söndag...

... det blev !!
Strålande sol, en stund i solen på både balkongen o i brassestolen.
En dusch, lite att äta o iväg.
Iväg på dans till bästa Sannex !!


Men innan jag var så långt kommen så körde jag till graven med blommor.
Det var så fridfullt o svalt där nere, ligger så vackert.
Har haft 2-3 tunga dagar o på nåt sätt lättar det upp med ett besök..

Hem till danskompis H, hämtade upp A o så körde vi till Kalmar för att möta upp andra.
Men vi blev för många så vi fick ta 2 bilar..
En något svettig bilresa trots ac..
Jag tänkte i mitt stilla sinne hur ska detta bli??

Å varmt blev det, så galet sinnessjukt varmt...
Vet inte om jag varit så totalt genomblöt nånsin...
Såg ut som om jag varit i duschen..
Men det är lika för alla som tur är..

Men kul var det !!
Dom är helt underbara att dansa till !!
Fram till paus så dansade jag i stort sett alla danser men ef paus blev det något sämre.
För många kärr... ööh.. damer :(
Det var småtjurigt att ta sig upp på dansgolvet så inte förrän i 5e låten kom jag upp.
Sen stannade jag kvar på golvet till sista danserna började..

Träffade på många bekanta, även en å annan ny att dansa med.
Ett par duktiga dansare jag inte dansat med på säkert 2 år så det var skoj.
En man jag träffade på Elisa's för 3v sen o som jag dansade med där var där, för jäkla grym på både fox å bugg !!

Att vakna med migrän o illamående idag var inte lika kul så jag har varit hemma fr jobbet.
Men det blir så när det blivit "för mycket" på både jobb o för många tunga stunder..
Nånstans ska det ut..

Sovit o vilat, nu ska jag ner på stan en sväng, ska börja tvätta kl 17 ikväll.
Ett gäng svettiga tränings o danskläder som behöver tvättas till nästa tillfälle å lite annat.

Black Jack spelar på Skälby på fre, ev åker jag dit..
Elisa's kommer till torget på ons kväll !!

Annars är det rätt mycket nu med födelsedagar, Victoriadagen, Victorialoppet osv..
Den stora turistinvasionen börjar denna veckan inför Victoriadagen som är på söndag,
Ölands egen nationaldag !!

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg