Söndag morgon...


.... å huve't e tyngre än ett bowlingklot o nacken stelare än en gammal gisten ekplanka...
Jippijajjeeeee...
NOT !!!

Dessutom väntar en vecka from hell på jobbet...
Fr igår morse till på sön kväll ska jag jobba 71 timmar...
Är bara ledig lördag o då tänkte jag dels ut i blåbärsskogen, sen ev gå på "Brolle" i Gullaboås..
Eller Sannex i Kärrasand..
Om jag orkar vill säga..

Men det finns ju Ipren som tur är, nu har jag varken råd el kan stanna hemma för att vara sjuk.
Behöver pengarna så innerligt så man kanske kan göra nåt roligt med barnen, kärleken o unna sig nåt själv i augusti, bara ändå....

Hade ett pres.kort kvar på det som blev över av den utbytta födelsedagspresenten så den shoppade jag upp igår..
En florsockerströare o en ägghållare.. =))
Har länge velat ha den florsockerströaren fr Patisse o ägghållaren kommer fr Koziol..


Detta halsband kanske jag kan unna mig senare...
Rock by Sweden..

Bullmamma undrade vad det var för fel på folk??
Det undrar jag oxå....
Svängde ut på no.infarten när jag körde mot jobbet igår, där cyklar en kärring i stort sett mitt i vägen o vinglar hit o dit....
Bakom henne så cyklar 2 herrar brett isär..
Då jag tutade så gav hon mig fingret 17 ggr i backspegeln..
Cykelbanan går 10 m fr stora vägen..
Jävla idioter, inte konstig folk blir påkörda.. :((

Nu frukost, sen handla lite o sen till jobbet.
Ikväll ska jag baka portionsbröd när jag kommer hem.

HA EN SKÖN SÖNDAG !!!

Kommentarer

  1. Åhhh...ja, folk har tydligen lagt kvar hjärnan på hatthyllan på jobbet och gått på semester.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack, jag vet det Åsa... DET har jag fått bevis på alltför många ggr på denna Ö när sommaren kommer.
      All vett o sans o normalt förstånd lämnas kvar hemma när de åker iväg..
      Hjärnan är uppenbarligen totalt oviktig att packa ner..

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg