Åh, en sån....



.... danskväll det blev igår !!!
300 glada dansare svirade loss på parketten i Kristallen till bästa PH's :))
Det var ju en lokal dansförening som ordnade det hela där medelåldern är rätt hög men det var glädjande att se så många yngre igår.
Å dom allra äldsta som var med förra gången var inte med igår o PH's är ju inget band för dom.

Igår höll jag "nollan" med 2 förbehåll, jag kan helt enkelt inte dansa hambo o pariserpolka men det var det enda vi avstod.
Återsåg många gamla bekanta, en del har jag inte sett sen Logen var öppen i somras så det var kul.
Galet kul att få träffa hela PH-gänget igen med nya tillskottet Linus som började förra helgen.
Han kommer ju närmast från Martinez orkester, ett Norrlandsband.
Stämningen var hög i logen o tonen e rå men hjärtlig :))
Redan nästa helg återser vi dom då vi ska på 30 årskalas in i mörkaste Småland där dom o Voize ska spela nonstop.
Det blir nog ett hejdundrande kalas det !!

Igår var det regn, regn, regn å åter regn så vi gjorde inte mycket i gråvädret.
Idag har det var fantastiskt väder men ack så trötta vi har varit ef gårdagens danskväll... :))
Men har varit så skönt att kunna ha balkongdörren öppen under stora delar av dagen.
Så det blev tidig middag idag innan Kärleken åkte hem till sitt.
Läst tidningarna, kollat datorn, kollar på tv o slappar allmänt sen dess...

Å det blir väl inte så mycket mer idag, nån macka kanske senare ikväll då middagen blev tidig.
Ska titta på "Så ska det låta.." å "Wallander" tänkte jag.
Imorrn ska jag träna på förmiddagen o sen e det dags för nålar igen kl 13.
Ska få lite fler nålar imorrn, får se hur jag reagerar på det.
Tis eftermiddag är det jobbmässa på gymnasiet, morgonen är för eleverna o eftermiddagen för allmänheten.
Tors har jag tid till af igen, ska bestämma datum när jag blir utförsäkrad..
Så dagarna rullar på...

HA EN SKÖN KVÄLL !!!



Kommentarer

  1. Va kul att det blev så lyckat, underbart att kunna ha dörren öppen ut, kanske de e lite vår när jag kommer hem den 3 mars.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg