Vänliga veckan...

.......är det visst denna veckan.
Hade jag ingen aning om förrän jag läste det igår på fb..
Tja, jag försöker nog vara vänlig övriga veckor också :))
Om jag lyckas är väl upp till andra att bedöma... ;)
Men en å annan poäng lyckas jag väl få in hoppas jag..

Drog ut på en kort pw imorse, träningsvärken var påtaglig i rumpmusklerna ef gårdagens ben-ryggpass :))
Hem å äta frukost å till gymmet för ett pass axlar-armar.
Satt i roddmaskinen 10 min, förbrände heeeela 100 kcal :(
Det är typ en halv avokado...
*suck*... ibland blir man less på det..

Fick ca 1½ tim på balkongen idag också i solen, sov en stund i stolen, så himla skönt i värmen !!
Dock blev det fleecefiltruntryggenåaxlarstuket idag..
Drog lite kalla ilar då å då o nackspärr vill jag inte ha..
Har tyvärr börjat känna av en förkylning men det är inte solen på balkongen utan ac'n på gymmet.
Faan, det är iskallt på vissa ställen, man får gå undan när man pausar annars blir man helt nedkyld.
Vet inte vad som hänt, innan har det varit perfekt temp där inne å inte fanns det nån att säga till heller..

Dock har jag iaf tagit mina golv idag som inte blev igår.
Hade grava planer på att tvätta bilen, avskyr skitig bil lika mycket som skitiga golv typ..
Men till slut hoppade jag över det, iddes helt enkelt inte.
Får se imorrn, vet inte riktigt väderlek än framöver.

Alla <3 dag på lör :))
Hur gör ni??
"Firar" ni elr tycker ni det är trams??
Jaja, handlarna slår på stort men det blir vad man gör det till...
Jag har alltid firat lite med barnen (o stundande kärlek om det funnits) lite god mat å så har dom fått nåt litet, lite godis o nån kul grej, bara ändå.
Tycker precis som Halloween i nov som lyser upp mörkret att Alla <3 dag lyser upp tråkiga februari, allt blir ju vad man gör det till.

Men i år verkar det inte bli nåt, barnen är stora o har sina kompisar, en lördag dessutom..
Men jag har varsin liten påse till dom iaf så får dom komma om dom vill, annars lämnar jag det till dom.

Skulle lagat kålpudding idag men det är ju bra om man tar upp färs till det också..*suck*..
Jaja, får bli imorrn..
Blir nog bara potatis å löksoppa idag, ids inte laga nå annat.
Trist att laga mat åt sig själv.. :(


 
HA EN BRA KVÄLL !!!


Kommentarer

  1. Under mitt äktenskap så lagade jag alltid extra god middag på Alla Hjärtans Dag.
    Nuförtiden är det nog som vilken dag som helst.
    Är man singel så är man.
    Ha en toppenkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har gjort som du när barnen var små, de sista åren har maken o jag varit utomlands den dagen o då har vi firat lite, i år blir det en flaska cava på balkongen.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg