Snart helg...

Dagarna rullar på å det har blivit torsdag..
Drog ut på en timme pw-löp igår, det var ljuvligt väder !!
Lite blåsigt o en aningens disigt men ack så skönt !!
Solsken från en blå himmel men lite för kallt för att sitta på balkongen tyvärr..
Så jag åkte faktiskt å la mig i solariet igår men nu får det nog vara, blir snart varmare (kan ju hoppas iaf..) å kan sitta på min balkong.

Rastade snabeldraken igår o tvättade ett par maskiner tvätt.
Rensade upp bland alla mina smycken, blev en del att slänga sen lill-loppan tagit det hon ville ha.
Det mesta är ju accessoarer o blir missfärgat med tiden o modet växlar.
Vissa saker är förbrukningsvaror såsom små stiftörhängen, man tappar, det råkar åka med i dammsugaren osv..
Men så skönt att få det gjort !!

Inget gym igår heller, den förbannade låsningen i skulderbladet vill inte ge sig, vissa dagar bättre, vissa sämre..
Men jag brände en del kalorier igår på pw-löpturen så det var alltid nåt.
Å det blir mycket kaloriförbränning i helgen :))
2 dagar dans :))
På lör ska vi på 30 årsfest där både PH's o Voize ska spela nonstop o på sön åker jag via Blomstermåla på hemvägen från kärleken (jaja, en omväg men ändå..) o dansar till Blender.
Så det blir nog " a hell of a party" på lör kväll :))
Ska bli jättekul iaf :))

Så galet mycket dans framöver....
Man blir helt snurr av att försöka välja  det bästa av det..
2-3 danser varenda helg...
Men säger som kärleken, även om man skulle ha ekonomi att åka på precis allt så skulle iaf inte jag orka att göra det.
För mig är det rätt långa avstånd ibland o det tar ju tid att ta sig dit o hem även om jag är hos honom o det är i hans trakter.
Även om det är fantastiskt roligt med dans, (en kväll som i lördags kan man leva länge, en megastor livsinjektion..) så finns det annat i livet också även om man är arbetslös som jag.

Denna dag får fortsätta med frukost, disk o en snabbdusch.
Packa det sista, ska till af kl 13 o sen styr jag kosan västerut till Kärleken.
Hade tänkt en runda in till Ikea men det får vara, gör ett stopp på sjukhuset o hälsar på en kär gammal släkting ist, hon åkte in där igår.
Är man fyllda 87 år så har man sina krämpor..


HA EN SKÖN TORSDAG !!!


Kommentarer

  1. Nu ÄNTLIGEN har jag blivit lite bättre från denna gräsliga influensan och jag orkar äntligen att läsa igen! Jag hade den "goda smaken" att som mamma se till att alla andra blev friska först, så nu är det bara jag som går och drar med en smärta bakom höger örat efter öroninflammationen. Nåja, det släpper nog det också! Många tack för din omtanke! <3

    Tråkigt att läsa att du också haft ont! Hoppas att det löser sig med den stela/låsta skuldran! För nu är det ju fest i helgen, har jag förstått! :) Härligt! Hoppas du får en finfin helg och kör försiktigt!

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg