10 års jubilerande...


..Lets Dance har dragit igång !!!
Herregud ett sånt öppningsprogram !!!
Alla är grymt duktiga men Anton är nåt alldeles speciellt :))
Å Sigrid är lika rasande snygg som vanligt !!
Även om Morgan är duktig så kommer han ändå inte upp i hans klass..
Arja har en fantastisk figur för sin ålder o Anna märktes verkligen att hon blivit lättare, snabbare i vändningarna o lättare över dansgolvet men tror inte dom har en chans mot Anton..
Tror o hoppas innerligt att Anton tar hem det :))
Ska strax se röstningen, få se vem som åker hem ikväll.
Synd att det bara är 4 veckor.. :(

En fb vän var på danskryss ons-tors o då hade Tony varit ombord o hållt "kurs" :)
Attans att jag alltid ska missa dom när jag har åkt, såg han ju i Böda i somras men var inte med då.
Kärleken har ju vissa "synpunkter" på att jag är lite för stel o det skulle han säkert också ha men som jag säger "det bor en viking i mitt blod..." :))
Men visst skulle det vara kul att få gå en kurs för riktiga proffs...

La ut ett inlägg på Vintage style på fb om tips var man kan köpa swingbyxor med hög midja.
Fick ett tips på Candyfloss, såååå snygga brallor dom hade !!
Hyfsat överkomligt pris men inte just nu för min del men ska ha det i bakhuvudet..
Snygga att bugga i :)



Denna dag har bestått av städning o tvätt o sen tvätta lite fönster hos min föräldrar.
Grrrrr..... handdukarna var flammiga ef lill-loppans blekning i helgen o mattan har en numer en stor vit fläck...*suck*..
Tur den inte var dyr...
Blev pp-kött i pitabröd från frysen o klyftpot till middag.
Bakade äppelklyftor i ugnen, doftade över lite kanel o lite glass till LD började..

Det är "Öland spirar" i helgen, ett försök att skapa en "skördefest" nu på våren men hittills har det varit avslaget o jag tror det blir så i helgen också.
För tidigt på säsongen o rätt kallt-kyligt ute så det har varit rätt avslaget.
Skulle dock velat vara nere på Köpstaden i Färjestaden imorrn, dom ska få besök av en kvinna som är dessertkreatör.
Hade varit kul att se henne dekorera fina desserter o tårtor..
Men jag får se....

HA EN TREVLIG KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Åhh så läckra byxor.
    Jag ska jobba i natt så här blir det lugnt.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg