Oj då.....



.... är det SÅ omvärlden ser ut?? :))
Jodå, nu har jag hämtat min nya glasögon å jäklar vad det sög till i huve't när jag tog på mig dom.
Skillnaden är enorm, även på långt håll.....
Lite skrämmande att inse HUR dåligt jag sett innan... :/
Nu är det bara en fråga om att vänja sig vid dom i alla vinklar o lägen, hitta "rätt" läsläge utan att behöva vicka o vrida på huve't :)
På långt håll är det inga problem men det är närseendet som är besvärligt innan man hittar "rätt" per automatik.

Det är fantastiskt vilken teknik det finns, att kunna få så tunna, smäckra glas med mina kraftiga synfel.
Men det är ju tur det går framåt....
Jag fick även ett par suncovers på köpet så dessa är 1a paret som inte växlar färg utomhus, har alltid haft det sen tidig tonår.

Kom hem igår eftermiddag, tog en cykeltur i det vackra vädret.
Men det var kyligt, hade behövt ett par vantar på mig..
Idag har regnet strilat ner heeeeela dagen...
Men det passar ju till sinnesstämningen...
I den vackraste av årstider så är tungsinnet som jobbigast.....

Idag blir det kanske Lufsa till middag, ska höra med lill-loppan om hon är sugen annars får det bli nå annat....

HA EN BRA DAG !!!


Kommentarer

  1. Men vad bra du klär i dom, hehehe
    (nu vågar jag aldrig byta glasögon om det blir då där)
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Haha, jag lovar det kommer bild :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg