Oj, oj, oj......


....vilken FINAL !!!!!
YEEEEEEEEEEES !!!
Han gjorde det igen Anton !!
Å Sigrid förståss.. :))

Helt galet så bra han-dom är !!!
Jag sa det när denna omgången började att Anton kommer ta hem det !!
Å han gjorde det !!
Tvåfaldig LD-mästare är inte dåligt !!
Jösses Amalia vilket shownummer dom bjöd på :))

Men i ärlighetens namn så borde han o Morgon fått dela på priset, han är fruktansvärt bra han också !!
Oerhört känslomässigt shownummer o han kroppskontroll är ju helt outstanding..
Även om han råkade trampa sig på tummen, haha :)
Fy farao den arma människan vilken barndom han hade tills han var ca 10 år gammal..
Gör ont i själ o hjärta att tänka på det.
Läste en intervju med honom, jag skulle vilja läsa hans bok..
Elr inte kanske...
Hur vuxna kan svika ett barn så grymt är ofattbart.. :(

Jodå, jag packade mina grejer o åkte till Kärleken igår.
Regnet strilar ner här idag, vet inte hur det är hemma.
Fick chatt från en fb-vän att dom också skulle skippa loppisen idag å blir det det regn som utlovats lär det inte bli mycket försäljning.
Men så är det, vädret kan man inte påverka o tur är väl det...

Vad som sker denna dag är oskrivet än så länge...
Frukost planeras alldeles strax...
Sen får vi ser vad som blir....

 
HA EN BRA DAG !!!
 







Kommentarer

  1. Och så är jag här igen! *ler*

    Härligt att du är hos kärleken och värmer dig i detta fisväder som vi har denna vår! Hoppas ni har en fin helg med dans!

    LD har jag inte tittat på, på ett tag..Jag tittar så sällan på TV så jag nästan skäms. :)

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Ja fy, regn o hagel på tvären, de enda bra med det e att jag fått rensat ut i garderober, skåp o lådor.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg