Vart...



.... håller världen på å ta vägen??
Eller snarare det dagliga livet..??
Det ena är värre än det andra....
Har sista dagarna läst mycket på fb o andra ställen, det är så man baxnar..
 
En PT ondgjorde sig över att folk står å pratar under träningspasset??
Hen menade att träningen blir ju helt värdelös på det sättet.
Jaha, men vissa kanske ser det lika mycket som en social grej att gå på gymmet, dock inte jag längre.
Jag trodde det men ett ställe med mer egotrippade personer finns inte, vissa hälsar knappt..
Men alla är inte lika intresserade av hardcore på gymmet utan ser det lika mycket som en social som hälsosam grej.
Jag tror man får nytta av träningen ändå, lika mycket psykiskt som fysiskt..
Dock ska man inte uppta träningsbänkar o dyl som "ljugarbänkar" utan lämna när man e klar så nån annan kan få möjlighet att använda det.
 
Å maten...
Det är LCHF, Paleo, Stenålderskost, halvfasta o hur mycket som helst....
Å gud nåde den som använder margarin...
Då blir det en skrik av fasa från många....
Hur man kan nedlåta sig till nåt sånt??
Jodå, jag använder mest smör-rapsolja i både matlagning o bakning men att steka i o smörja formar är det utmärkt, dessutom betydligt billigare än smör.
Å fettrika vs fettsnåla varianter??
Ett rent krig vilket som är bäst??
Där förespråkare diskuterar sig högröda i nyllet på gränsen till blodstörtning för att bevisa vem som har rätt...
(där fetthalten är nedskuren helt enkelt o inte ersatt med nåt annat..)
 
 
Jag la upp en bild i en grupp som jag googlat fram o tyckte passade för ändamålet.
Jag plockade den helt random, helt slumpmässigt från nätet, tog bara en bild i mängden.
Då fanns personen på bilden i gruppen o hon "uppskattade inte att jag använde hennes bild".
Nähä, men då ska man inte lägga ut bilder på nätet som man kan googla fram, man ska hålla sig borta från fejjan o dyl.
Jag gjorde inte ett porrmontage, jag frågade vart man kunde hitta en liknande blus.
Men efter allt tjafs så plockade jag bort tråden, man blir bara trött..
Hade nån lagt upp en bild där jag var med o frågat vart man kan köpa liknande plagg hade jag blivit jätteglad att nån gillat det jag hade på mig.
 
Ser ju "Hellenius hörna" ibland.
Kanonbra program sist med Måns Zelemerlöv, visste inte att han varit så mobbad under uppväxten.
Nu ska en Zara Larsson vara med.
Har ju sett trailern o undrat vad en sån liten valp ska göra där, trodde hon var i 14-15 års åldern.
(hon e tydligen 17...)
Följde en tråd på tv4 o skrev undrandes vem det var.
Jodå, flera undrade som jag...
Fick rådet att googla hennes namn o det gjorde jag.
Uppenbarligen en sångerska som vann Talang -08, typ 10 år gammal.
Fick en kommentar om att "var hade jag-vi varit under för sten som missat detta??
Hon är ju Sveriges nästa supermegastjärna o megastor på sociala medier"
Öööööh.....jaha....... kunde inte bry mig mindre....
 
VAD FAAN HAR HÄNT MED VETT, SANS Å SUNT FÖRNUFT??
I alla avseenden???
Inte konstigt att samhälle o världen i övrigt ser ut som den gör..
 
Har haft en skitdag...
Märks det??
Vaknade med en tung, dov, molande huvudvärk till pissregn å +7 grader...
Jippiiiiiiiiiie......... NOT.... :(
Förmiddagen fick plåtporr a la "Fast 'n loud" o lite bläck "Miami Ink" göra mig sällskap.
Sen bakade jag alla 6 tårtbottnarna så dom ligger i frysen nu.
Konstigt att inget brändes.. :/
Lill-loppan + kompis kom o länsade en bullpåse, dom var här en stund..
 
Nä, "Bond" får göra mig sällskap resten av kvällen.....
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Populära inlägg