Kärlek....

3 år har passerat.....
3 år idag sen A gick bort....
36 mån....
156 veckor....
1 095 dagar......
Någon tyckte att hans tid på jorden var ute då...
Att mitt i den vackraste, spirande grönskan så togs han ifrån oss.......
Sorgen är över men vemodet finns kvar, speciellt denna tid..
Vemodet att vi inte fick mer tid (hur det än slutat..) att lilla A inte fick ha morfar kvar, att han inte fick bli äldre..

Men jag överlevde det, alternativet är ju uteslutet..
Å undret skedde under sensommaren-hösten..
En underbar man korsade min väg på dansgolvet.....
Vi stod emot båda två tills det inte gick längre..
Å kärleken är varm o innerlig... <3

Men hur det än är så kommer minnena ibland, vi delade ju inte på oss frivilligt.
Men jag kan ftf "se" A på dansgolvet när jag vill....
Kan ftf känna den stickande kylan i händerna efter att vi varit på bårhuset o sagt adjö.
Men man får tänka på det som var o minnas det som var bra med värme...


 

Vill tillägna min kärlek Bogdan denna låt :
 
...Du e den som ger mig lust igen..
Å vet precis vad jag vill ha...
Tar hand om mig som en äkta vän..
Å får mig att må riktigt bra....
 
 
Ta vara på varann o ha en fin kväll <3



Kommentarer

  1. Det är sorligt att mista en när och kär ... men det är fint att minnas och glädjas åt allt vackert som delades ... Minnen består i hjärtat ... All glädje och lycka till dig! /Mormor

    SvaraRadera
  2. Tack rara du <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg