Ännu......





........ en skitnatt......
Vaknade vid 3.05...
KLOCKAN TRE !!!! 😖
Då hade jag sovit ca 3.5 timme....... 😖😖
Hade en grym smärta i nacken, har man ont i nacken så har man en än jävligare huvudvärk...
Gick upp, tog tablett men fick det inte att släppa, gjorde så ont att ligga mot kudden så 4.20 klev jag upp, rotade fram spikmattan + spikkudde å la mig på golvet med en filt över mig.

Aj, aj, AAAAAAJ........ satanigatan vad det gjorde ont att lägga sig på den, det är längesen jag gjorde det å då är det extra smärtsamt.
Men jag härdade ut , sen kommer den mjukt pulserande känslan å faktiskt så släppte spänningarna i nacken.
Men jag somnade inte så runt 5 klev jag upp, la mig i sängen å somnade om till ca 8.30.
Så det blev lite senare frukost än vanligt idag, tog en stund att få igång allt.

Sen hade sambon aviserat att han skulle åka långt upp i norra Småland å kolla på däck till leksaksbilen (Saab cab..) så jag följde med honom.
Körde väg 30, finns många små sömniga samhällen under vägen man inte ens vet existerar ens.
Efter en del snirkelkrokar genom skogen så kom vi fram till hans garage, tog 10 min å sen vände vi tillbaka.
Vi var bara ca 2 mil syd Jönköping så det var en bit att köra.
Åt sen lunch-tidig middag på Bulls Steakhouse i Vrigstad så nu behövs inte mer mat förrän frukost imorrn...

Så det är vad som hunnits med, vi var hemma ca 16.40.
Har småregnat hela tiden sen vi åkte, sååå trist väder !!
Hoppas på bättre väder imorrn så jag kan ut en runda, sen ska jag skjutsa sambon till stan, han ska till Köpenhamn för övernattning å sen vidare till Stuttgart på måndag.
Han å 3 andra gubbs från jobbet ska besikta en maskin dom beställt, han återkommer väl ons eftermiddag.
Så jag blir allena i 3 dygn, en anledning att jag åkte med idag.
Jag får sitta hemma själv tillräckligt ändå dessa kommande dagar.
Å sen ska jag ge mig på yoga imorrn kl 16, ska testa en manlig yogalärare.
Men jag är såååå extremt klumpig, stel å klumpig så det tar emot att pröva men en gång ska jag testa där iaf.

Jodå, man blir smidigare sägs det men då ska man ha tålamod att genomföra det oxå sådär 100 ggr innan man märker nåt.
Jag fixar inte att stå i samma position i 17 min, andas på 48 sätt innan man byter.
Jag har som bekant tålamod som en hungrig skallerorm så det blir en prövning.
Men vem vet, kanske det blir 1a gången jag gillar det??!!

HA EN BRA KVÄLL !!


Kommentarer

Populära inlägg