Det.......





...... var fantastiskt att vakna utan smärta idag, den känslan är ljuvlig 💗
Att det sen kostade 700 spänn får man väl leva med... 😖
Öm är jag men jag hade ingen skallavärk eller blockerad nacke, det är värt mycket.

Jag sov en stund tidig kväll igår, jag var ftf trött idag så förmiddagen blev vila.
När så hårda låsningar släpper å spänningarna slappnar av så kommer tröttheten.
Man blir oxå trött av att ha så ont som jag haft sista veckan så det är kanske inte så konstigt.

Så det blev ingen runda ute idag trots att det var uppehåll men så är det.
Men jag har iaf städat av lite, fräschade upp toaletterna, dammsugit å svabbat golven i hall å kök.
Så jag har utfört vardagsmotion idag iaf, alltid nåt.

Imorrn blir det full dag, 11.30 ska jag få nålar hos Sir James.
Sen blir det storhandling, kylen gapar tom, blir storhandling även på apoteket.
Allt från mediciner till ansiktvatten å deo ska inhandlas.
Ett gott rödvin från Systembolaget får det oxå bli till fredagskvällen.
Har planerat kommande veckas middagar på ett hum iaf, måste bara skriva ner det oxå så jag inte glömmer.

 Klickade hem ett par sommarbyxor idag innan januari ens är slut😖
Jag är lite emot det, det är för tidigt men jag anar att dom kommer ta slut snabbt å strl 34 å 36 var redan slut så det var bara att klicka hem dom.
I övr behöver jag bara ett nytt svart linne å uppdatera mina undisar, nåt mer behöver jag inte.
Vill bara ha ett nytt jobb, komma ut å träffa folk än bara ödsla bort livet hemma.
Vissa dagar blir man "låg" pga det, idag är en sån dag men imorrn är det en annan dag...

Jag är ju som bekant svag för smycken....
Jag fick ju en ring av sambon för några år sen när vi var i Polen från kedjan Apart.
Det är typ Polens Guldfynd kan man väl säga.
Så jag är ju medlem där, tyvärr står det på polska men jag kan ju titta på bilderna iaf 😄
Den här klockan skulle jag mer än gärna vilja klicka hem men den är för dyr, dryga 700 zl~ 2000 spänn.
Men snygg är den 😉
(Kristallerna ligger fria inne i ramen)

Läste ett citat tidigare idag:
Innanför skröpliga skal kan det finns ädla pärlor...
 
HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Populära inlägg