Regn....


.... regn, regn.........
Ååååååååh...... sååååå trött jag är på regn......
Ja, det är bra för grundvattnet å hade det varit minusgrader hade det varit snö men nu var det så torrt, rent å fint ute att denna blötan kunde utgått istället..
Å det verkar hålla i sig större delen av veckan så nåt annat är inte att vänta.

Jaha, är det då ftf höst??!!
Vår??!!
Vinter??!!

Nej, det är inte höst........
Det är inte vår.......
Det är inte vinter......
Vad är det då??
Jo, det är o-vinter 😄
När det faktiskt är vinter utan att vara vinter, då är det o-vinter, det läste jag vid denna tiden förra året tror jag det var.
Så nu har ni lärt er nå nytt 😊

Jaha ja, idag gick det inte längre.... 😖
Vaknade med en överjävlig skallavärk, var helt blockerad i nacken...
Det gjorde så ont, så ont å huvudvärken var hemsk.. 😢
Så jag insåg att det gick inte längre så jag fick boka in mig akut på kiropraktorkliniken jag går hos.
Nu hade givetvis inte "min" kiropraktor nån ledig tid på hela veckan så jag fick ta en kollega till honom.
Dom är duktiga allihop men "min" är snäppet bättre.

Han kände med blotta fingertopparna att de översta revbenen hänger snett så han lossade på låsningarna.
Det knakar å smäller i låsningarna när det släpper, det är rätt obehagligt.
Så jag hoppas det är bättre imorrn....
Jag gick en runda innan å efter inne i stan, främst Åhléns.
Jag behöver ny bodylotion så jag har sniffat mig fram.
Idag köpte jag ingen men ska ju få nålar på torsdag så då måste jag in igen.

Jag är rejält öm i vä skuldra-muskler å trött så ikväll händer inte mycket.
Jag ska vila, göra försiktig gympa så hoppas jag att jag kan ge mig ut imorrn en liten runda.
Dammråttorna ligger längs golven så en runda med dammsugaren vore välbehövligt.
Men jag hoppas verkligen att jag är bättre imorrn...

HA EN BRA KVÄLL !!




Kommentarer

Populära inlägg