Hipp, hipp, hurraaaaaaaa.......

För finaste  ELIAS 20 ÅR !!!
Grattis på 20 årsdagen !!!!

Min lilla fis.... 😘😘😘

 1a Midsommaren 2000 💗
Cool redan då 😉
Sista sommaren jag hade långt hår...
 Motorintresset började tidigt 😄
Så lycklig att få sitta i traktorn 💗
Märkliga kort jag hittade i kameran på den tiden... 😄
 Man kan faktiskt vara sams oxå.... 😉
1a Epan...
 Bus med syrran när ovanstående kort kopieras några år senare😄
"Balen" i 9an... 
Uppklädd till Flotta Viktor 😎
 Student 2019 💗

Kl 05.03 föddes han, 3 990 gr tung å 51 cm lång 💕
När väl fosterhinnan var spräckt så gick det undan...
Men så började hjärtljuden gå ner vid krystvärkarna, jag höll på å få panik... 😱
Men då blev det lite bråttom , barnmorskan spände ögonen i mig å sa: nu tittar du på MIG så ska vi få ut den här lille....

Precis som dom misstänkte så hade han navelsträngen 2 varv runt halsen så hon fick hålla emot huvudet lite så kroppen kom som en båge annars hade han strypts.
Ofattbart att det gått 20 år, att han, den yngste, har lämnat tonåren.
I 15,5 år har jag haft tonårsbarn nonstop men nu är det över.
Nu har han tagit klivet in i vuxenlivet på riktigt....
Det är vemodigt, lite bittersweet men så är livet...

20 årsdagen ÄR en riktig milstople i livet, man har lämnat barn å tonårsstadiet, man blir vuxen 💗
Man behövs inte längre på det sättet, jag har 3 st självständiga, fantastiska, vuxna barn å det är jag sååå tacksam för... 💕
Dom är fina, ordentliga, jobbar å sköter sig så mer kan jag inte önska.
Födelsedagen får firas på söndag, vi blir inte så många, det finns snart inga kvar på min sida.
Men så är tidens gång.....

Har varit ett fantastiskt väder idag !!!
Det var vackert väder den dagen han föddes oxå, sol, blå himmel, lite snö å minus 4-5 grader.
Varit ute på en 7.5 km lång runda, fräschade upp mig lite å drog till stan.
Har handlat en hel massa mat å hämtade sambon så nu är ordningen återställd,

GRATTIS ÄLSKADE ELIAS !!!

Kommentarer

Populära inlägg