Blåsigt värre.....

.... är det på Ö'a idag!!!
Typiskt försommarväder, blåst, halvmulet o nån regnskvätt...
Kroppen protesterar o knarrar men det får gå över...

Inte så mycket folk på jobbet igår, blir nog rätt lugnt idag oxå.
Däremot drar det nog igång imorrn med lite mer liv o rörelse.

Ska handla en del nu på förmiddagen, är ledig imorrn men ska avlsuta min sommarstädning då.
Ska försöka hinna med barnas rum innan jag åker nu på förmiddagen.
Annars är det garanterat kvar tills imorrn :(

Igår var en "jobbig" kväll, fick mina tider för juli o 1a veckan i aug.
För 1a gg sen jag var barnledig sommar 2000 så har jag vettiga arbetstider.
Börjar alltid 11 o slutar aldrig senare än 19.30 (ev 20 m städning efteråt.)
Då ska jag ut i matvagnen o inte vara inne i affären/restaurangen utan bara sköta den med 2 andra tjejer.

Så vi kunde fått ljuvliga sommarmorgnar på balkongen med frukost i solen o härliga kvällar där oxå...
Kunnat gå ner på stan el bara haft det skönt i sommarkvällen....

Och så fick jag inte ha honom kvar.....
Fick inte dela det med honom denna sommaren...

Som en örfil rätt i ansiktet o ett hånflin för att man var glad o lycklig...

Så jag tog hans tröja o satte mig i soffan o tittade på "PS I love you.."
Har haft den bredvid mig inatt när jag sovit...
Jo, jag vet jag är knäpp men så är det...

Imorrn ska jag ner till graven med Midsommarblommor tänkte jag, sen jobbar jag tors-sön 10- 20.30/21 resten av helgen så då finns ingen tid för det.

Men nu får jag sätta fart om nåt ska hinnas bli gjort, har varit extremt trött på morgonen så det har gått i slowmotion..


HA EN BRA DAG!!!

Kommentarer

  1. Du är inte knäpp någonstans. Du tar det lilla som finns kvar av honom och håller det hårt och nära dig och ditt hjärta. Nu råkar det vara en tröja. Ser inget knäppt alls i det utan bara något som är helt naturligt!
    Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Inte är du knäpp alls !

    Sköt om dej!

    Kram till dej

    SvaraRadera
  3. Ser inget knäppt i det du gör, skulle nog göra precis likadant.
    Kramen om!

    SvaraRadera
  4. Lena - du verkar ha haft en riktigt jobbig dag. Och precis som de andra här säger så finns det inget knäppt i att göra som du gör.. Skickar lite styrkekramar..

    Du har varit duktig du med städningen.. Och bakningen. Och med en massa annat..

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg