Veckans sista dag..

... är det idag o ledig dag dessutom.
Får passa på att njuta idag., sen jobbar jag 6 av veckans kommande 7 dagar. Det blir långa dagar framöver, 11-20 + städning ef det.
När sommarjobbarna kommer blir det lite lättare, då kan man dela upp dagarna o att jag börjar tidigare o kan gå tidigare innan stängning när öppettiderna ökar.
Blir lite mer schema över det hela.

Idag åker Italienskan m syrran o gubbe tillbaka till Lund, sen flyger hon tillbaka to Italia igen. 
Så vi tillbringar förmiddagen hos mina föräldrar, sen åker jag nog ner till graven.
Kan inte det förräns nästa lör när jag är ledig nästa gg, det är ju 3 mil att åka o tar en stund.

Måste tvätta mina jobbarkläder ikväll oxå, har tvättid mellan 17-22.
Kanske en stund i solen men det är isande kalla nordanvindar så det är frågan om det är tillräckligt varmt på balkongen.

Så det blir denna söndagen...

Lite frukost vore inte så dumt...


HA EN SKÖN SÖNDAG!!!

Kommentarer

  1. Hoppas att du får en fin söndag i alla fall!

    Kramen på dej

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig ofta även om jag inte kommenterar så ofta. Det är tufft för dig, försök ta hand om de bra stunderna och stressa inte över när det inte går. Tiden läker inte helt men den suddar ut i kanterna i alla fall. Tusen kramar

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig, och är på ett sätt glad åt att ditt jobb tar mycket av din tid, så att du har sysselsättning och människor runt dig. Hoppas även du har bra stöd av andra du har runt dig, och jag skickar min varma omtanke till dig nu!

    SvaraRadera
  4. Ja igår var en dag med mycket liv och glädje. Det är bra med sådana dagar.
    Hoppas dagarna som kommer inte slitet ut dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja du - sommaren kom av sig totalt.. Kallt och kyligt.. På många sätt.

    Hoppas din vecka inte blir alltför tungjobbad. Skickar mängder med styrkekramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg