Lördagen har börjat........

........riktigt produktivt!!!

3 maskiner tvätt hänger ute på balkongen o torkar...


Har bakat rabarberkaka, fick 3 stänger rabarber av mamma igår.
Bakat en blåbärspaj till jobbet imorrn...
Rostat en omgång müsli....
Kokat äpple/rabarberkräm på den rabarbern som blev över fr kakan.

Å så har jag diskat... *puh*...


Känns nästan som en "vanlig" dag...
Som om inget hänt...

Det blev ingen dans igår...
Det hade (förståssss....) varit en kanonkväll o jag förväntade mig inget annat heller..
Men jag orkade helt enkelt inte, varken fysiskt el psykiskt.

Nu får jag se till att duscha o fixa håret o sen ner på stan. 
Det är moppe/mc-dag här idag med div jippon ute på stan.
Vädret är ju hyfsat, imorse var det VARMT på balkongen :)

Kl 15.30 ska jag vara på Ekerum o bli sminkad o fotad helt gratis. 
Men vill man köpa korten så kostar det pengar kan jag säga..

Men kul att bli sminkad gratis när jag ska på Kindbergs ikväll, bara dom jag ska åka med kan vänta tills jag är klar.
Hoppas det inte tar riktigt så länge som dom sagt.
Ska vara där i god tid så kanske dom kan börja innan.
Lilla Hjärtat får vara hos mina föräldrar.

HA EN SKÖN LÖRDAG!!

Kommentarer

  1. Hej! Oj vad produktiv du har varit idag!
    Hoppas du får en riktigt trevlig danskväll ikväll. Det är du värd för jag förstår att livet har varit hårt mot dig på sistone!

    SvaraRadera
  2. Japp - produktiv, absolut!
    Hoppas kvällen blir bra och att få bli sminkad av andra är ju alltid lite spännande.. *ler* Ta hand om dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Rabarberkaka, smaskens! Jag tycker allt som görs på rabarber är sååå gott! Hoppas du får kul i kväll!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du haft en trevlig och rolig kväll ... Att göra det man tycker om är alltid befriande och stärkande ... i alla lägen!
    Sov så gott när det blir dags!/Mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg