Sen är kvällen......

.....å jag är dödstrött men sitter här ändå....

Har varit en jobbig dag idag, varför vet jag inte riktigt. 
Lite mer folk än igår men vi var en extra men iaf..
Har handskalat ca 13 KILO potatis, skurit 10 L sallad...
Tomater, gurka, citroner...
Disk, disk, disk....

Benen är stumma o trötta, jag får ju inte ha mina MBT skor pga halkrisk utan spec restaurangtofflor.
Men har inhandlat stödstrumpor idag, det ni !!!

Min chef tipsade om det, det har hon nästan jämnt.
Får se hur det känns med såna på sig..

Hämtade ut en massa kort fr fotoaffären..
Allt fr Italienresan, tonåringens födelsedag, våra händer sammanflätade vid förlovningen till hans begravning.

Så helt sinnessjukt...
Ena bilden är vi precis förlovade, hans varma, starka, levande hand under min, nästa ett hjärta av blommor till hans begravning..
Ibland tror jag det är ett stort, jävla dåligt skämt att han är borta.....
Fortf så ofattbart....
1 mån idag sen han gick bort..

Han var mitt livs kärlek, jag har väntat så länge på honom...

Varför???
Hur ska jag orka ???



Kommentarer

  1. Kära goa Lena, när jag läste de sista raderna så fick jag en klump i halsen och tårarna bränner i ögonen. Jag förstår att du inte vet hur du ska orka men det kommer du att göra. Längtan och saknaden av honom kommer aldrig att försvinna men den blir mer och mer hanterbar.
    Kramen om!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag lyssnar på vad du säger och det enda jag kan säga är kram och att jag tänker på dig....

    SvaraRadera
  3. Ja det kan man verkligen fråga sig. Du var verkligen väl unnad kärleken. Orättvist och ofattbart. Stund för stund, dag för dag.

    Stödstrumpor är bra. =)

    SvaraRadera
  4. Jag tänker på dig, även när jag är borta från bloggen, jag hoppas du har vänner som kan stäötta dig på plats, och jag är glad att du har ett jobb där du får fokusera på annat så att dina tankar ibland får vila.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg