Fredagskväll....

... å hemma fr jobbet!!
Skönt att få lite kväll hemma en dag i veckan iaf.

Beställde lite flera kort av de jag framkallade häromdagen, hann precis innan dom stängde.

Sitter här o velar om jag ska el inte ska åka på dans.....
Vädret är regnigt, grått o kyligt, +12C ca... 
Inte så inspirerande direkt...
Svårt att klä sig en kväll som denna, har inte en aning om vad jag ska ta på mig nu när det inte är varmt.

Idag för 5 år sen mötte jag Honom där, just där på Skälby Loge..... *L*
Den dagen var det hett, hett... Det ångade inne på logen av värmen..
Några da'r senare vände det o blev en usel sommar till slutet av juli :(

Men ikväll kan jag inte åka hem till honom o krypa ner bredvid honom när jag är trött o frusen...
Fortf så ofattbart...

Jag är så tom utan honom....


Kommentarer

  1. Jag skickar lite värme och hoppas att du, oavsett vad du valde att göra, känner dig tillfreds med ditt val!

    SvaraRadera
  2. Vill skicka lite kramar L. Hoppas din dag/kväll blev bra.. Förstår om din längtan är stor.

    Hoppas du får lite vila i helgen. Lite själsvila.

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg