"För det är bara.........

.. regn hos mig..."
Så heter en låt fr Orup o det stämmer in bra.
Det osannolika Midsommarvädret som var igår flög sin kos minst sagt..
Idag har det varit mulet o nu ikväll kom regnet.

Fram till middagstid idag så hade vi mycket, mycket kunder men sen dog det av.
Skulle precis fråga C vid 15.30 om jag fick åka hem för jag mådde så dåligt när hon sa att om nån ville åka hem så fick vi det...

Så jag åkte då, har haft en helvetes huvudvärk hela dagen som varken tabl el mat hjälpt mot så det var inget annat att göra än åka hem o lägga sig.
Tog en migräntabl o slocknade i 2 timmar!!
Det har varit en helvetisk vecka så nånstans kommer den vanmäktiga sorgen o tröttheten ut, i detta fall som migrän.

Saknar honom så det skriker i själen...

Varit nere hos mina föräldrar nån timme men sen gick jag o lilla Hjärtat hem.
Så det blir tv av det som är kvar av Midsommarafton..

Det var den Midsommaraftonen.....


Kommentarer

  1. Fy för sådan huvudvärk. Men det är som du säger, det kommer ju efter. Förstår att du saknar honom. Det gör fysiskt ont. Jag beklagar verkligen att du har drabbats av en sådan sorg och förlust. Du hade verkligen förtjänat det motsatta. Kramar.

    SvaraRadera
  2. Det måste ju komma ut på nåt sätt.....sorgen..det är ledsamt alltihop. Kramar.

    SvaraRadera
  3. Jo - det måste ju ut. Såklart. Önskar bara att jag kunde lindra på något sätt..

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg