Lite shopping...

. blev det i Kalmar igår.
Åkte in för skolavslutningskläder till barnen, är ju bara ledig lör o då är dom hos pappa.
Sonen gick utmärkt, han hittade shorts o jag hittade matchande fräscha tshirt till.
Tonåringen blev utan.......

När man vill ha kläder som är mer trasiga än hela, fulla m nitar o svarta då får man vara utan.
Hon hade kunnat vara hur fin som helst men så är det.....


Hittade ett danslinne på Gina T i rose´guld...
Snyggt när jag blir lite brunare...


Denna köpte jag för 3-4 v sen oxå på Gina....
Vid ärmringning så det krävs en snygg bh el bikinibh under. 
Inhandlade en bandau-bh i guldpaljetter jag tänkte jag kunde ha under.
Har även en rödprickig bikinibh i halterneckmodell som passar till.
Att ha till piratjeans el tights.



Nu ska jag slänga ihop lite pot.plättar till sonen att värma när han blir hungrig, jag slutar inte förräns 20 (el vi stänger då, när jag kan åka hem vet jag inte)

Tonåringen drog iväg på övernattning idag , det kläckte hon ur sig igår emiddag så det blev en faslig fart att få ihop allt som behövdes i form av sovtäcke, luftmadrass, pump, kläder, mat mm.

Var nere vid graven igår, blommorna var fortf så fina tack vare det något kyliga vädret.
Jag vattnade på våra oasisblock lite så håller dom ett tag till.

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Fina inköp.. Otroligt snyggt linne som jag är helt övertygad om att du blir läcker i.

    Hoppas du har en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt inlägg. Ja nog blir du snygg i det där!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg