Då var denna veckan igång....

Måndag å ny vecka....
Igen....

Har kickat igång denna veckan med en löptur på beachen i Köpingsvik o sen ett pass armar-axlar-bröst på gymmet.
Så ljuvligt skönt om än svalt ute på beachen, där kan man tala om att få sinnesro..

Haft en mycket skön helg, var ju ledig fre-lör, så skönt det var.
Fre grejade jag lite här hemma om än inte så mycket som jag tänkt.
Sen åkte jag till en vän, lagade gudomligt god musselsoppa, rostat bröd med philadephiaost på till det.
Ett gott vitt vin, Jacobs Creek att dricka till.
Passade perfekt till soppan.
Gjorde Jordgubbsmousse till efterrätt, passade än mer perfekt efter skaldjursmiddagen.

I lördags förmiddag o mitt på da'n låg jag på en altan som fullkomligt dränktes i sol... =))
Så ljuvligt gott det var =))
Tyvärr dök tjocka otäcka moln upp på eftermiddagen o det blev otäckt kallt men 3 tim blev det iaf.
Besökte en släktings grav, det var hennes födelsedag igår, hon skulle fyllt 59 år o sen A's grav.
Bytte ut blommorna mot nya fräscha, det blir en tur till helgen igen för det är hans födelsedag.
Ev åker jag ner fre kväll då det är fullt upp hela lördagen med bilar o crusing.. =))
Har haft 2 sköna dagar med mycket skratt.
Vet inte när jag skrattade så mycket sist...
Kändes skönt kan jag säga.. =))

Igår hade vi rätt mycket matgäster men det hade varit sinnessjukt mycket folk fre-lör.
Å det var ju långhelg så det var ju förväntat.

Kolhydratdjävulen slog till i helgen, chokladsug i fredags o lördags kväll o igår när jag kom hem så åkte det mesta som inte satt fastspikat, rörde sig för fort el var luddigt, in i munnen.

Stavas PEEEEEE EMMMMM ESSSSSSSSSS.... :(


Å så var den veckan "förstörd.." :(
Jaja, man överlever det oxå...
Har inte så mycket val typ.. =))

Tävlade på "Damernas" igår om parfym dom lottar ut...
Vill haaaaaaaaaaaa......



Skulle gärna ha bodylotion oxå....
Gillar att ha både parfym o bodylotion i samma doft.
Om man bara kunde vinna oxå...




Nu e det dags för frukost, idag blir det hälsogröt med rivet äpple.
En snabbdusch o iväg o jobba.
Idag är jobb mellan 11-18 som gäller, likaså imorrn.
Så det får bli en löptur i Slottsskogen imorrn o ett benpass på gymmet innan jobbet.

Men nu frukost...

HA EN BRA DAG !!!




Kommentarer

  1. Härligt att läsa att din helg var bra!! Underbart! Jag saknar verkligen värmen, som ännu inte kommit.. Även om det är skönt att löpa i svalare väder..

    Ha det gott!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg