En ljuvlig...



... majmorgon är det idag..
Har haft säsongspremiär för powerwalk idag, 1½ mån försenad...
Slog dessutom nästan tidsrekord på den rundan så hade jag vetat det hade jag tagit en längre runda.. =))
Tänkte försöka slimma till kroppen lite...
Så länge man har knälånga tights på gymmet ser benen snygga ut men när man tar på sig ett par hotpants å får se sig i spegeln så inser man att det är inte riktigt så.. :(

Mötte en ryttare som kom å skrittade...
En liten kanin lekte på den stora åkern nedanför Slottet...
Nästintill vindstilla o så gudomligt skönt...
Hade egt velat in på gymmet o ta ett pass direkt nu men hinner inte, har lite annat innan jobbet kallar, får ta det direkt ef jobbet i eftermiddag ist.

Frukost på balkongen i morgonsolen...
Ska hiva ur mina sängkläder oxå...
Ska försöka ta tag i alla småsaker i helgen som behövs göras o som egt inte tar så mycket tid men är såå boooring att ta tag i...

Imorrn hoppas jag på sol på balkongen...
Imorrn kväll hopas jag det blir LS i Lönsboda.

Han jag brukar dra iväg med ska på spelmansstämma på dagen men han trodde han hann med det oxå.
Annars vete tusan om jag inte kör själv...
Nu kan man ta med en filt o en kudde o sova ett par timmar i bilen om man inte orkar köra hela vägen hem, det är ju 19.7 mil ENKEL resa.. =))
Sannex spelar i Växjö som andrahandsalternativ så nåt blir det väl..

Men LS är LS.. =))
Jag lever inte för dans o LS men dans o LS får mig att leva...
Just i detta nu, dessa dagar är det en tröst...

Nu är det hög tid för frukost, hiva ur sängkläderna, en snabbdusch o iväg o jobba....

HA EN HÄRLIG FREDAG !!


"Kalla det drömmar om du vill..."



Kommentarer

  1. Åk på Sannex ; ) De är såååå mycket bättre! Hihi..
    Hoppas du får en rolig kväll vart du än kommer?
    Du skrev om en hunk någon gång när du varit och dansat... heter han Jonas? Kommer inte riktigt ihåg! Från Blekingetrakten någonstans????
    Kram Shine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Henrik fr Ronneby :)
      Ja, får se vad det blir... :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg