Shopping.....

... är sällan jag ägnar mig åt.
Har helt enkelt inte råd...
Men nu har jag ju börjat jobba o kunde ÄNTLIGEN köpa nåt åt barnen o mig själv...
Bara för att det är kul att få ge bort nåt....
Bara ändå... =))

Hittad en liten butik å nätet som heter beccadesign.se..
Helt bedårande saker om man gillar cupcakes, lite rockabillysmycken mm.

Dessa köpte jag åt mig själv, viol m citronfrosting =))

Tonåringen valde dessa..


Å det 3e paret får gå till Italien i paketet jag ska skicka imorrn.
Med mannagryn, en bok, treo o nåt annat..
Italienarna har inte uppfunnit sånt än.. =))


Finns hur mycket gulligt som helst.. =))
Sonen får motsvarande summa pengar, helt omöjligt att köpa nåt åt en 13 årig pojk..

Handlade en top i lördags på vår lokala modebutik Lavendel..
Kostade bara 150 kr..
Är ju som bekant helt galen i allt med vingar.. =))
Å har man inga egna så får man köpa sig ett par =))
Blir en danstop på fredag kväll med ett par jeansshorts till.. =))


Jobbat igår o idag o jobbar imorrn oxå, sen eldig i TVÅ dagar !!
Ons ska jag greja lite här hemma, laga mat o frysa in, baka muffins o städa lite.
Tors ska jag icke göra ett skit !!
Ligga på en altan o sola hoppas jag på, ev en sväng till storstaden Kalmar, bara ändå...

Vet inte när jag var där inne i stan sist.. :(
Ska ringa danskompis H o höra om fre kväll, om han ska dit o hur det isf ska köras osv..

Jodå, jag vet att Sverige tog VM-guld i hockey igår..
Jättejättekul !!!

HA EN BRA KVÄLL !!


Kommentarer

  1. Åhh, vad kul att du känner att du kan ta dig råd att shoppa lite! Man känner sig så syndigt lyxig vid sådana tillfällen! *ler* Och vad snygg du blev i håret!! Älskar verkligen din hårfärg!

    Synd att crusingen blev lite kall - hoppas du blir kompenserad under din lediga torsdag nu, med mycket sol!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg