Den lediga helgen...

... gick om intet.... :(
En timme innan jag slutade igår kom han o frågade om jag kunde jobba idag, en man (el rättare sagt en kvinna..) kort på deras andra företag gjorde att det fanns ingen annan som kan hoppa in.
Sommarjobbarna har ju inte börjat än så det blir jobb idag, 10-16.30 skulle jag tro.
Hem å duscha, snabbfix med håret o iväg på dans.
Vart vet jag inte än men nåt blir det..

Så solen får lysa utan min njutning av den, hoppas på fint väder imorrn då jag är ledig..
Hade planerat en löptur nu på morgonen ute längs Köpingsviks beach o ett pass på gymmet efter det men jag vaknade för sent för det.
Var borta hos en vän igår o jäklar vad klockan springer iväg när man snackar om allt mellan himmel o jordfräs... :)

Så det blir frukost, iväg till affären o köpa blommor tills imorrn.
Jag ska åka ner till hans grav under eftermiddagen tänkte jag men då lär det inte finnas några blommor kvar så jag får lov att ta det idag..

Så jag får sätta fart nu...
Ni andra får njuta av den underbara solen denna vackra majlördag...



HA EN SKÖN LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Aha då förstår jag fiskbikden från tidigare. Hoppas du får en härlig kväll!!

    SvaraRadera
  2. Säger som Ulrika här ovan - hoppas du får en finfin kväll! Och att vädret blir underbart! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg