Jag googlade.....

.. efter inspirerande rockabillyfrisyrbilder igår...
Snart dags att gå till frissan igen...
Å hittade MIG SJÄLV !!


Hahaha,... hittar man sig själv när man googlar efter rockabillyfrisyrbilder  så kanske man inte behöver googla =))
Då e man kanske  godkänd =))

Hade mycket kunder o matgäster igår, tack o lov för M som hjälpte till med disk o att göra mackor.
Gästerna fick vid halv 2 tiden välja mellan att gå därifrån el sitta ute å äta =))
Vi hade knökafullt inne..
Dom satte sig ute =))
Vi har ju filtar så en tjej snodde 2 filtar om sig, det blåste halvfriska vindar därnere igår.

Startade stortvätt när jag kom hem, funderade ett tag på att hiva ur sängkläderna men det får bli till helgen, det kändes som överkurs igår kväll..
Men rätt najjs med rena arbetskläder o lite annat är det jue...

Fick besök senare igår kväll så vi satt till långt in på natten o snacka skit.. =))
Så morgonen har varit lite trött men nu har jag iaf diskat.
I eftermiddag blir det hem, byta om o till gymmet.
Slut på såsandet o slöandet..
Back on track... typ..

Får se till att röja o plocka i ordning i mina garderober o tonårsdotterns men det är ju så bloody, f**king boooooooooring... :(
Tar ju bara nån timme el 2 men att ta tag i det å börja... :(
*suck.....*

Men nu får jag dra på mig lite paltor o polera garnityret i munnen o åka å jobba...

HA EN SKÖN DAG !!

Tack för alla rara kommentarer sista dagarna,
både här å på fb..... <3


Kommentarer

Populära inlägg