Drog ut 6.28....



....... var hemma 7.09!!
En pw i mycket rask takt även om vissa ehummm...... muskler protesterade lite :)
Är för otränad för att springa än o sen måste jag införskaffa nya löparpjucks o en ny sportbh.
De gamla joggingskorna hivade jag i soptunnan för 2-3v sen, de hade sett sina bästa dagar o en ny bh måste införskaffas så jag har nån att byta med.
Herrarna klarar sig med bra skor, vi kvinns måste ju ha en bra sportbh oxå !!

Jag har ett par lågpriskopior av MBT skor på mig nu o det går så länge man bara är ute på pw's men för löpning så är det viktig med bra skor.

Fick fruktansvärt ont i halsen igår kväll men det är inte lika illa idag som tur är.
Inte än iaf....

Raskade undan mycket storstädning igår....
Alla fönster är tvättade o bytt gardiner, soffan dammsugen o dynorna fått byta plats.
Soffmattan piskad, bok-prylhyllan dammad, alla tavlor avtorkade...
Nu ska jag damma i barnens rum, både tonåringarnas o italienskans rum.


Barnens underbara lampa jag köpte på Rusta i lör emiddag !!

Torka vidare i köket får jag göra till kvällen, solen ligger på där under större delen av dagen.
Imorrn förmiddag tänkte jag ta badrummet o tors alla golven+ byta i min säng o tvätta.
Sen e det klart !! :D

Kollade in Bella's Place på nätet igår, dit vi ska på fre i Bromölla.
Dom har inte bara fika utan även mat så det blir lunch där för syrran är på Kickoff i Köpenhamn så hon får åka till Köpenhamn 2 dagar i rad!!


Ni fattar varför jag vill dit ?? :)

Men nu har jag problem, riiiiiiiiiiiktiga problem...
Mer än vanligt.....
Ujjujjujj......

Upptäckte att Streaplers spelar i Ystad på lör.....
Hmmmmm......
Ska jag "svika" LS för Streaplers??
Är såååååå sugen på en riktig danskväll o det är det ju nästan aldrig till LS pga de besökare de drar.
Undantaget den kvällen i mars då jag o A var på dom på "Brunnen".

Men vilken afton jag hade 20e juli på Logen till Streaplers!!
Det var rock'n'roll så de gamla bräderna bågnade !!
Tål att fundras på, både en, två å tre ggr.....

Men nu får jag sätta fart med dammtorkandet....
Igår var det just Streaplers som snurrade på cd:n, städningen går som en dans då~~~~~~~
Å så fyndig jag e, ibl överträffar jag mig själv :D

Bjuder på en av deras grymt sköna, rockiga bugg!!
Lyssna på texten, det har mycket att säga...
Nu ska jag ta tag i dammtrasan o svabba vidare...


HA EN BRA DAG!!


Kommentarer

  1. Klart du ska på Streaplers! ;) hade jag tveklöst valt.

    SvaraRadera
  2. *skrattar* Men det var välan ganska behagliga bekymmer. Hur du än gör, hoppas jag att det blir bra! Och härligt med städningen. Alltid gott att få rent och i ordning.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg