Klar !!!!!!!

Med min Stora Höststädning!!

Nya gardiner i vardagsrummet, egentligen är det köksgardiner men jag tyckte dom var för fina för köket :)


Nytt överkast till sängen men det är inte svart, det är mörkgrått :)
Hade 50% på dyraste varan så det kostade bara 150 kr på Jotex.


Det är de små detaljerna som gör det... :)




Badrummet före sanering... :(


Å efter :D


Ska ner till graven med dessa blommor imorrn innan vi åker..
Det är Silvergirlang, miniljung samt en prydnadspumpa.


Ska strax hämta sista tvätten, sen e jag klar med den.
Stryktvätten får jag ta när jag kommer hem ef Skåneresan.
Har packat kläderna, resten tar jag imorrn bitti.

Nu e det natta strax, är ganska trött kan jag säga.
Lång resa imorrn så det får bli vila om en liten stund.

Ha en skön afton!!

Kommentarer

  1. Ha det underbart L - och nu har jag läst gårdagens inlägg.. Och tycker fortfarande som jag gör.. *ler*

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Jag har inte ens börjat med någon höststädning. Men det är inte så stor idé innan skörden är klar, det blir jätteskititgt överallt med lera och dammiga arbetskläder...

    SvaraRadera
  3. Wow, bra jobbat! ;-) Om du gillar snygga städprodukter så måste jag passa på och tipsa om min nyöppnade shop, med exklusiva städprodukter som gör höststädning till nåt riktigt roligt. www.renlyx.se
    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har en toppenhelg! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg