Lite om mycket...

.. får det bli idag.

Körde 2 pass på gymmet igår, 30 min pulsgång o 30 min cirkelträning.
Värsta slappisröven ever ska bli tightaste a** in la stada!!
Typ.....

Bra passfördelning, alla pass är 30 min långa. Perfekt när barnen är här o man kanske inte vill va borta 1 tim el hinner för den delen heller.
30 min är alltid bättre än inget....

Benen är betydligt mjukare idag ef passet igår men ingen pw idag, blir ett zambapass o ett pulsgångpass ikväll oxå.
Träninsgvärk ska tränas bort, så är det bara.
När muskeln är varm igen får man försiktig stretcha ut  den o det hjälper jättemycket.

Bonde söker.... startade ju igår....
Som alltid händer det nåt,denna gg 2 av de medverkande bönderna som blivit kära i varann !!
Å så var det bara 6 kvar....

Vår käre kamelbonde blev en av de utvalda att följas i tv, den 2a ölänningen f ö.
Kan dock skvallra om att han varit o ätit middag hos oss 2 ggr med en dam vid sidan.
Om hon är med här i tv vet jag inte än o det håller jag tyst om för att inte förstöra för er andra som vill veta hur det går via tv:n.

Dallas fick ge vika igår för Trinny&Susannah....
Mina favoritbabes ever.. *L*
Det är "Tits and ass" för hela slanten, dom är befriande härliga !! *L*
Plockar verkligen fram det bästa hos kvinnorna o männen.
Dock tycker jag den röda blanka klänningen på den något runda tjejen var ganska fel.
Med ett sånt tyg så framhäver man en rund mage o det är inte smickrande tycker jag..

Fick ju en ny bekantskap för lite sen...
Flera tele.samtal o många mess o skratt så skulle vi ses ikväll, bara ändå..
Men det blev avblåst imorse, en annan "dam" hade kommit emellan..
Glädje är inte för mig, så är det bara...... :(

Jag är bara ute en VÄN men iaf..... :((

Imorrn blir det Kalmar om jag fått min lön då, måste ha nya löparpjucks.
Skulle behövt ett par riktiga inomhusskor oxå men får nöja mig med de jag har än så länge.
Lågpriskopia av MBT skor är väl inte det bästa att träna i men det får vara så så länge.

Lör-sön är det jobb så då blir det inget gym, ska försöka ut imorrn en pw el lätt löppass om jag får tag på nya skor .
Det är premiär i Växjö Folkets Park på lör med Sannex som spelar men jag jobbar tyvärr...
I S.Vi spelar Wizex, hade gärna varit där oxå...

Misstänker tyvärr att det blir ingen dans förräns in i okt, jag jobbar ju i stort sett bara helg fram tills jag slutar.
Svider jävligt kan jag säga men så är det när man är piskad att jobba säsong o när det är lågsäsong så är det helger som gäller, så är det bara....

Nu ska jag ner o städa bilen hos mina föräldrar, ska visst bli sämre väder framåt sägs det.
Märks att trots det fantastiska solskenet så är luften kyligare, både igår o idag.

HA EN BRA TORSDAG !!


Kommentarer

  1. Hallå vännen!
    Det var ett tag sedan! Vad snygg du är på bilden.
    Jag gillar oxå Trinny och Susannah. Tyckte precis som du att den röda klänningen satt på fel person.
    Vad tråkigt med din vän. Usch sånt där gör ont.
    Jätte kramar / Jane

    SvaraRadera
  2. En fråga, åker du på kryssningar? Tycker det är ett utmärkt sätt att dansa på om man åker i veckorna. Åker dock inte på LS för jag vill ju dansa men många bra band som spelar både på Cinderella och Birka, och det är INTE på båten som i TV-serien. Kommentera i bloggen om du vill ha sällskap, jag kan inte dansa längre men lånar gärna ut gubben nån dans.

    SvaraRadera
  3. Men va du grejer och fixar. Du kommer vara vältränad inom kort ska du se. Trist med han som fick en dam emellan....hoppas du finner andra vänner. Kram

    SvaraRadera
  4. Så målmedveten du är! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  5. *ler* Bra kämpat L!! Otroligt tråkigt med vännen bara.. Förstår inte det där; vänner kan man väl vara ändå?? Trist.

    Hoppas du får dina pengar så att du kan köpa skor. Riktiga skor att träna i är viktigt. Sedan jag blev sjukskriven har jag tränat varje dag. Förutom idag - mens. *suck*

    Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Javisst e cirkelgym bra. Här är en som oxå är öm i kroppen men det e bara att fortsätta.
    Jag jobbar tre nätter nu, hela helgen.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg