Skulle BARA...

... kolla in nya gymmet igår...
Det slutade med att jag blev inkastad på ett box-mixpass då jag är välbekant med en av gymvärdarna som ledde passet, av bara farten så tog jag ett pass Bollywood dans oxå :)
Mycket roligare än magdans kan jag säga... :)

Med mina 43 min pw tidigare den dagen så kände jag mig rätt nöjd.
Idag har jag varit ute på en pw i lagom men fast tempo, uppför Garderobstrappan blev det.
Eeehhhuummm... vissa muskler protesterade kan jag säga, främst främre lårmusklerna..
men det är bara att träna bort.
Imorrn ska jag på ett pass men hoppar pw'n för jag vill inte dra på mig skador.

Har duschat o packat upp, halleluja !!
Inte illa gjort !!
Diska, en sväng med dammsugaren får det bli.
Vill ju hålla ef det rena, fina hem jag har.

Mina föräldrar behövde hjälp så jag får ge mig ner dit.
Ett helt osannolikt väder, varmt som på sommaren.. :)
Ikväll har jag f-möte i sonens klass så det är vad som står närmast.

Har fått en ny bekantskap, snackade i TVÅ timmar INATT 00.30-02.30... :)
Å sen mess i nån timme till...
Herregud... Men roligt var det !!

Fick hem mina stövlar fr Bonprix igår, sååååååå ljuvligt, underbart mjuka, sköna o en lagom vardagsklack!!
Jag blev nästan kär... :)


Tunikan har jag inte provat än.
Den grå klänningen ska oxå vara på¨väg :)

Nähä, disken har inte sprungit iväg konstigt nog utan står kvar.. :(
Har en hel massa stryktvätt sen i tors kvar men får ta det till kvällen, är för varmt här nu.
Det är rent iaf..

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Men vad härligt med träning! Du gör nog dock klokt i att inte ta ut dig HEEELT - det brukar bli surt efter istället för den där sköna känslan..

    Beklagar din förlust L. Det är inte lätt när man känner att man inte fick möjligheten att vara så nära man ville.

    Kul med ny bekantskap - jättekul. Och snygga stövlar. Verkligen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga, snygga stövlar, kul med en bekant får vi veta mer?
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg