Idag....

..... så öppnar jobbet kl 12!! 
För just i detta nu så spelas en scen in till "Skumtimmen" där men då heter restaurangen "Moby Dick" !!
Måste ju nästan se filmen bara för den skull :)
Har sett en annan scenplats, full med bråte o annat, en övergiven fd restaurang/camping på väg ner till jobbet.
Dom har dragit dit gamla bilar o annat för verkligen återge förfallet.

Apropå tv o film, nu kan jag avslöja en sak.......

På Tors så börjar en tävling i 7an, "Hela Sverige bakar", jag sökte o jag var med i hela processen till näst sista castingen av programmet.
A o jag åkte upp till Stockholm o Meter Television tis innan påsk för att jag skulle på en intervju där.
Vi var där i 35 min, sen vände vi å åkte hem igen.. :)
Jag tror jag blev bortvald pga att jag inte 100% kunde garantera att jag fick ledigt fr jobbet, jag hade ju inte ens börjat då.....
Inspelningen skedde nämligen veckan innan o 2v ef MIDSOMMAR!!

Å de flesta vet väl hur det ser ut här på ön då med besökare o gäster..
Sen vet man ju inte hur långt jag hade kommit, om jag ens kommit till programmet el hur länge jag vart med där.
Vet inte ens om jag orkat genomföra det ef hans bortgång men jag hade nog försökt för han var eld o lågor över det.
Tyckte det var min chans äntligen att få visa vad jag kan, få göra det jag vill.....
Men det ska bli kul att se, jag kunde ju varit med...

Nu får jag dra på mig ett par byxor, mamma ska till frissan o pappa är hos tandläkaren så jag ska köra henne.
Sen en runda ute, idag blir det nog cykeln till Köpingsvik o sen springa längs beachen.
Det är min "heliga" plats, min "kyrka".
Har för dålig kondis för att springa hela vägen ut, det är för långt än.
Röjde tvätt igår så jag har tvättid kl 12 oxå.
Svettiga träningskläder är inte så angenämt.. :(

Tack för omtanken i förra inlägget, det är bättre idag.
Men en person har fortf lite att förklara..

HA EN SKÖN TISDAG !!


Kommentarer

  1. Aha filminspelning, kul.
    Ja du som bakar så mycket hade säkert kommit långt.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Ohh, du hade säkert varit kanon i det programmet!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att se dig i det programmet! Men ibland vet man ju inte hur det blir med jobb o annat....

    SvaraRadera
  4. Ah, kul att du provade i alla fall! Hade varit kul att se dig där. Tänker se programmet ändå i och för sig. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg